Miten joku kehtaa ohitella lentokentällä. Ihme ääliö
Tyyppi meni ensimmäisten joukossa koneeseen ja siellä se sitten istui economyluokassa ihan pokkana. Eli ei ollut bisneksessä.
Puski meidänkin ohi vaikka oltiin ensimmäisten jonottajien joukossa.
Eikö henkilökunnan pitäisi pysäyttää tuollaiset idiootit?
Näytin kyllä sille halveksuntani. Tokkopa edes tajusi mitään.
Kommentit (21)
Tyypillinen ruikuttava suomalainen,yhyy yhyy,tee jotain asioille äläkä vain itke kuin pikkutyttö
Itse aina pyrin olemaan viimeisten joukossa, en tietenkään niin että koneen lähtö sen takia viivästyisi.
Kun tulee viimeisten joukossa koneeseen, ovat käytävällä notkujat jo istuutuneet, eikä putkessakaan tarvitse enää jonottaa. Miksi siis siellä koneessa pitää olla ensimmäisten joukossa?
Vierailija kirjoitti:
Itse aina pyrin olemaan viimeisten joukossa, en tietenkään niin että koneen lähtö sen takia viivästyisi.
Kun tulee viimeisten joukossa koneeseen, ovat käytävällä notkujat jo istuutuneet, eikä putkessakaan tarvitse enää jonottaa. Miksi siis siellä koneessa pitää olla ensimmäisten joukossa?
Minäkin menen koneeseen mieluummin vasta viimeisten joukossa. Kyllä siellä ahtaudessa ehtii istua ihan tarpeeksi lennon aikana.
Eikös lähtökohtaisesti kaikki poikkeava käytös lentokoneessa johda terrorismiepäilyyn? Melkoinen uskalikko jos lähti ohittelemaan.
Itse kuulun myös heihin, jotka mieluiten tulevat koneeseen ihan viimeisten joukossa, kun muut jo istuvat ja ovat ryysineet käytävillä, asetelleet laukkujaan jne. jonoissa kärvistellen. Minun käsilaukkuni menee jalkatilaan, ei tarvitse sulloa ylös yhtään mitään, sujahtaa vain paikalleni istumaan.
Jos on paljon käsimatkatavaraa niin täytyy päästä ajoissa koneeseen että saa kaiken mahtumaan hyllyille.
Kiilaan aina ensimmäisenä ja tuubin mulkkuääliöt sivulle.
Finnairin henkilokunta jostain ihme syystä ei tee noille mitään. Moni muu firma laittaa tuollaiset takaisin jonoon mitään mutinoita kuulematta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on paljon käsimatkatavaraa niin täytyy päästä ajoissa koneeseen että saa kaiken mahtumaan hyllyille.
Niin, mutta tiedäthän, ettet voi viedä muiden tilaa hyllyiltä?
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi meni ensimmäisten joukossa koneeseen ja siellä se sitten istui economyluokassa ihan pokkana. Eli ei ollut bisneksessä.
Puski meidänkin ohi vaikka oltiin ensimmäisten jonottajien joukossa.
Eikö henkilökunnan pitäisi pysäyttää tuollaiset idiootit?
Näytin kyllä sille halveksuntani. Tokkopa edes tajusi mitään.
Saattoi olla korkein tasokortti. Silloin pääsevät ekoina matkustusluokasta riippumatta. Ainakin Finnairin lennoilla puututaan herkästi siihen jos yrittää mennä ilman oikeutta siihen. Olen todistanut useita tälläisiä tapauksia joissa jonosta on käännytetty yrittäjiä (nostan itseni useimmiten businessluokkaan kun pisteitä kertyy).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Sinne laitetaan kamat missä on tilaa. Ei ole olemassa mitään "mun tilaa" ja "sun tilaa" lentokoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Finnairin henkilokunta jostain ihme syystä ei tee noille mitään. Moni muu firma laittaa tuollaiset takaisin jonoon mitään mutinoita kuulematta.
Minulla täysin päinvastaiset kokemukset. Puuttuvat hyvin herkästi.
Joo puuttuvat kyllä. Platinalla ja kullalla pääsee ekassa ryhmässä sisään.
Minulla on kultakortti ja se oikeuttaa menemään ensimmäisten joukossa koneeseen. Sorry.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kultakortti ja se oikeuttaa menemään ensimmäisten joukossa koneeseen. Sorry.
Hyvä että sinäkin pääset etuilemaan jossain jonossa. Et ainakaan siinä jonossa päässyt, jossa älyä jaettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on monesti käynyt niin että lähiriveillä on kaikki lootat täynnä ja jouduin laittamaan laukkuni melkein toiseen päähän konetta. Tämä siis silloin kun melkein viimeisenä koneeseen. Nykyään on ammattivarkaita lennoilla jotka elävät sillä joten ei ole optimaalista tuo.
Entäs poistuminen, jos ei ole luokkia eritelty ollenkaan (pikkukone)? Jos jengi vaan istuksii paikoillaan vaikka turvavyövalo on jo sammunut, tai kaivelevat lokeroitaan, ja keskikäytävä on typösen tyhjä ja itsellä kamat jo kasassa, niin eikö sitä saa jo mennä sinne ovelle jos on kiire (mulla oli kerran)? Mulla oli kyllä myös huivi päässä koska tulin edellisellä lennolla tropiikista ja palelin ja saatoin näyttää erään uskontokunnan edustajalta, mutta että sain kummaksuvia katseita että mitä ohittelen (uskon että ilman huivia en olisi saanut samanlaisia katseita - kuljin useammallakin lentokentällä huivi tiukasti pään ja kaulan ympäri kedottuna ja mua tuijotettiin uskomattoman paljon). No helvetti, saahan motarillakin mennä ohi jos kaista on tyhjä.
Platina- ja kultakortilla matkustavat pääsevät aina koneeseen ensimmäisten joukossa matkustusluokasta riippumatta.
Ja sitten jäit vielä ilman ruokaa lentokoneessa, koska miehesi unohti sinun allergiat.