Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee häiriköstä eroon?

Vierailija
11.08.2018 |

Kolme vuotta olen ollut vastaamatta viesteihin. Olen estänyt joka paikassa, jonka jälkeen hän on alkanut pommittamaan viesteillä läheistäni.

Kyseessä siis elämänhallinnan menettänyt ihminen joka pikkuhiljaa ajautui päihderiippuvaiseksi. Vuosia sitten näin hänet viimeksi, jolloin tein selväksi etten halua olla hänen seurassaan koska pummi vain rahaa ja elämäntyylinsä oli täysin omien arvojeni vastaisia.
Viestejä tulee kausittain, huomaa millon on jäänyt putki päälle. Toisaalta joskus saan olla puolikin vuotta rauhassa, sitten se taas alkaa. Odotanko vaan että joskus tuo loppuu? Eikai tässä muuta voi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

muuta porvooseen

äläkä vaan vaihda numbaa

Vierailija
2/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lolol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa hänet, heitä hänen puhelin jorpakkoon ja anna tilalle uusi prepaid. Sano, että ei tarvitse soitella tai jos soittaa, kerro, että otat yhteyttä poliisiin. Kysy haluaako asiasta poliisijuttua vai oliko häirintä nyt tässä.

Vierailija
4/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään uhkaavia viestejä, niin mikä tuossa niin kamalaa on? 

Ei vain vastaa ja läheiset eivät vastaa. 

Jos alkaa tulla uhkaavia viestejä, niin poliisille sitten... 

Mulla on samantapainen tilanne. En ole laittanut puheluestoa ja viesteihin sitä ei edes saa. Harvenevat ja harvenevat. Ikävä juttu, koska ei ole mikään paha ihminen. Ei vain jaksa. 

Vierailija
5/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh

muuta porvooseen

äläkä vaan vaihda numbaa

Mikä tästäkin tekee provon? 

Voin vakuuttaa sosiaalityöntekijänä, että täysin arkipäivää monille. Numeron vaihtaminen ei ole aina yksinkertaista, jos esim. asiakassuhteet ovat sen varassa. 

Vierailija
6/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sömemääilmästä tärttyy mykäån näitä häirikkö noubodeja joilla ei todellakaan ole bodya.. heh. musta ne on hauskoja. play along or hyppää jorppakkoon.

Vierailija
7/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä raskun mun höpönassuhärööö ja häröön takasiiii hih 

soitellut sen kokosuvun läpi jo ja yht sun toista kiriotellu nniille. hihi.

Vierailija
8/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mitään uhkaavia viestejä, niin mikä tuossa niin kamalaa on? 

Ei vain vastaa ja läheiset eivät vastaa. 

Jos alkaa tulla uhkaavia viestejä, niin poliisille sitten... 

Mulla on samantapainen tilanne. En ole laittanut puheluestoa ja viesteihin sitä ei edes saa. Harvenevat ja harvenevat. Ikävä juttu, koska ei ole mikään paha ihminen. Ei vain jaksa. 

Ei ole uhkaavia viestejä, lähinnä herjaavia. En kolmeen vuoteen vastannut eikä ole läheisenikään. Soittaa se ei uskalla mutta sitä jatkuvaa viesteillä pommitusta on ajoittain. Ahdistavaa aina sillon kun se alkaa....

Vierailija
9/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia ne juopot on, eikö lie jokaisella joku vastaava inhokki mieliharminaan. Et vaan vastaa. Pyyhit heti ajatuksistasikin henkilön, älä edes voivottele toisille että taas se laitto viestin. Kyllä aika tekee tehtävänsä kun itse hoidat oman osuutesi.

Vierailija
10/10 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan että jättää sut rauhaan. Vastaamattomuus antaa vaan turhaa toivoa koska se ihminen kehittelee päässään kaikkia syitä miksi et juuri sillä hetkellä pääse vastaamaan.

Sano suoraan. Oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi