Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen?

Vierailija
10.08.2018 |

Oon siis 20v nainen ja näin joku aika sitten baarissa lukioaikaisen opettajani. Hän on noin 35-vuotias mies, eli ei mikään niin vanha, ja aika komee. Muistin olleeni vähän rakastunut häneen tuolloin lukioaikoina mutta tunnollisena oppilaana en lähtenyt iskemään.
Nyt sitten aattelin läpällä että jos mä nyt vähän flirttaan. Mies lähti mukaan ja päädyttiin sit hänen asunnolleen. Sanoin olevani pillereillä ja emme siis käyttäneet kondomia. Olin ollut frendillä kylässä noin viikko sitä ennen, ja unohtanut pillerit hänen luokseen, joten todellisuudessahan mitään ehkäisyä ei ollut.
Pahoinvointia oli sen jälkeen, tajusin vasta tänä aamuna tehdä raskaustestin ja positiivinenhan se oli. Olen aina ollut lapsirakas ja vaikka ajattelinkin lapset vasta avioliittoon vähän vanhempana tehdä, niin itselleni iloinen yllätys. Mieheen olen ollut yhteydessä, soitellaan lähes päivittäin. Miten kerron hänelle? Toivoisin, ja ihan mahdollista olisikin, että alkaisimme seurustelemaan ja olisimme yhdessä perhe. Entä jos hän ei lämpenekään? Olen aivan shokissa, antakaa kaikki vinkit niin lapsiarkeen ja raskauteen kuin mieheenkin liittyen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan