Kohdellaanko nuori ja kauniita naisia paremmin kuin muita?
Tarkoitan esimerkiksi, että tarjotaanko heille herkemmin apua tai palvellaanko heitä paremmin?
Kommentit (24)
No ainakin minua palvellaan hyvin, vaikka olen jo eläkeiässä. Olen saanut niin hyvää palvelua kaupoissa, ettei mitään rajaa. Toissapäivänä kysyin vahingossa Citykäytävän Lidlin ohikulkevalta vartijalta, että tietääkö missä kurkut ovat. Sanoin kyllä, ettei tarvitse etsiä, kun ei ole liikkeen työntekijä, mutta halusi etsiä kuitenkin yhdessä minun kanssani ja ihmeteltiin, kun ei löydetty. Kävi kassalta kysymässä ja tuli kertomaan, että ne olivat korkean pinon päällä laatikossa, mistä niitä ei suoraan näkynyt. Kiitin niin kauniisti kuin osasin ja selvästi hänkin iloitsi avunantamisesta. Toinen keissi eilen Tapiolan S-marketissa, lihatiskin myyjä lähti kädestä pitäen toiselle puolelle markettia näyttämään missä kylmäkaapissa oli piparjuuritahnaa. Superpalvelua!
Muistan kyllä aina kiittää hyvästä palvelusta ja kehua asennetta, kun sellaista kohdalle sattuu.
Kyllä kohdellaan. Jos haluan hyvää palvelua, pukeudun paremmin ja meikkaan. Näin jopa toiset naiset kohtelevat paremmin.
25-vuotiaana naisena sain miesvaltaisella alalla helposti apua, mutta kaupoissa palvelu oli huonoa. Nyt 45-vuotiaana tilanne on päinvastoin.