Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotaanko Järviradion jatkuva soittaminen lieventäväksi asiaksi, jos laitan mökillä lätyt lätisemään?

Vierailija
09.08.2018 |

Kohta kaksi viikkoa raadettu 10 - 12 tuntisia päiviä suvun mökillä, jossa olen osakkaana - ja aina kun selkänsä kääntää joku ruuvaa (suljetutkin) radiot Järviradiolle. Alkaa hermo mennä ihan oikeasti tähän haitarin soittoon ja veisuuseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan.

Vierailija
2/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you 😆. T. Alajärveläinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta kaksi viikkoa raadettu 10 - 12 tuntisia päiviä suvun mökillä, jossa olen osakkaana - ja aina kun selkänsä kääntää joku ruuvaa (suljetutkin) radiot Järviradiolle. Alkaa hermo mennä ihan oikeasti tähän haitarin soittoon ja veisuuseen.

Pudota ne vahingossa järveen.

Vierailija
4/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset vai radiot?

Vierailija
5/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiset vai radiot?

Ensin radio, sitten sukulaiset perässä...

Vierailija
6/6 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon useamman kerran törmännyt sun avaukseen aiheesta... Mahtaa olla aikamoinen koettelemus! T: toinen alajärveläinen, joka ei ole monta kertaa Järviradiota kuunnellut