Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri eros ukostaan

Vierailija
01.05.2006 |

pari päivää sitten, ja nyt jo uus mies. Mitä tää kertoo tästä ihmisestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljo näyttänyt haittaavan. Olen aika järkyttynyt. Itse olen itkenyt omaa eroani jo varmaan 5kk. ap

Vierailija
2/7 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä hän yrittää poistaa omaa pahaa oloaan hakemalla toisesta apua, siirtämällä ikävät ajatukset ja kenties vihan kauemmaksi. turruttamalla. jotkut turvautuvat alkoholiin.

-tai sitten ehkä heillä oli jo jotain menossa ennen eroa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ihminen vaan pysty olemaan päivääkään yksin. Ei kestä käsitellä eroa ja olla yksin. Käy vähän sääliksi, kun tekee karhunpalveluksen itselleen. ap

Vierailija
4/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja häntä on vain yksi = )ap

Vierailija
5/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ei peräti pettänyt edellistään jo jonkun aikaa?

Vierailija
6/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin se mitään vakaavaa on tarkoituskaan olla

Vierailija
7/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkihan ei ole aina sitä miltä näyttää.. Moni ulospäin onnellinen avioliitto on voinut rakoilla jo monta vuotta, eroa on ehditty harkita moneen otteeseen, miehen lähtö ei ole tullut naiselle yllätyksenä, voi olla pettämistä, henkistä tai fyysistä väkivaltaa ja muuta, jolloin ero on suuri helpotus ja uusi on katsottu valmiiksi tai uuteen suhteeseen siirtyminen on jo kypsempää kuin näillä shokkijätetyillä, jotka seisovat lumiukkona pihalla itkemässä..

ei kannata hirveästi märehtiä toisten asioita, joista ei kuitenkaan tiedä mitään. Jos oikeasti kiinnostaa niin kysy suoraan, jos sinulle ei vastata et ole luottamuksen arvoinen, vaikka niin luulitkin