Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys mopopoikien vanhemmille!

Vierailija
09.08.2018 |

Onko poikasi ammattikoulussa vai lukiossa?

Olen tullut sellaiseen käsitykseen, että suurin osa mopohäiriköistä on nimenomaan hieman vajaaälyisiä amiksia.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa on, eikä hyvin mene.

Vierailija
2/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella on mopopoikani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet ostanut mopon? Eikä sinua itseä häiritse se meteli? Anna kun arvaan, että laitat kersasi jonnekin muualle ajalemaan, pois kotikadulta.

Vierailija
4/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa on, mutta ei häirikkö. Kulkee mopolla kouluun ja kalastamaan.

Vierailija
5/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tosiaan kun itse olin yläasteella niin mopoja oli vain niillä kaikista huonoimmilla oppilailla. Yleensä samat tyypit, jotka polttivat tupakkaa.

Vierailija
6/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet ostanut mopon? Eikä sinua itseä häiritse se meteli? Anna kun arvaan, että laitat kersasi jonnekin muualle ajalemaan, pois kotikadulta.

Öö, miksi se kotikadulla ajelisi, muuten kuin kotiin ja takaisin? Käy esimerkiksi siellä yläasteella mopollaan.

Vierailija
7/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mopopoika on yläasteella vielä ja ysin keskiarvolla. Lukioon menee.

Vierailija
8/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa. Ajaa sähköskootterilla. Koulumatkaa n. 4 km ja vain 2-3 km siitä mahdollista ajaa bussilla. Koulussa menee ihan hyvin.

Vierailija
9/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, miksi se kotikadulla ajelisi, muuten kuin kotiin ja takaisin? Käy esimerkiksi siellä yläasteella mopollaan.

Ja sitten varmasti myös niissä "mopomiiteissä" rälläämässä ja kotirauhaa häiritsemässä:

Poliisithan tuonne aina lopulta tulee paikalle kun lähialueen asukkailla menee hermot.

Vierailija
10/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tosiaan kun itse olin yläasteella niin mopoja oli vain niillä kaikista huonoimmilla oppilailla. Yleensä samat tyypit, jotka polttivat tupakkaa.

Silloin reilu 10 vuotta sitten, kun itse olin yläasteella, niin melkein kaikilla oli mopot. Itsekin ruinasin vanhempani ostamaan sellaisen sosiaalisten paineiden takia. Emmä sillä ajanut sitten loppujenlopuksi kuin yhteensä parituhatta kilometriä kahden vuoden aikana, mutta saatiinpahan myytyä se eteenpäin samalla hinnalla kuin mitä siitä oli maksettu.

Vierailija
11/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiossa. Ajaa sähköskootterilla. Koulumatkaa n. 4 km ja vain 2-3 km siitä mahdollista ajaa bussilla. Koulussa menee ihan hyvin.

Kuulostaa fiksulta. Amiksessa ei ihan varmasti kukaan aja sähköskootterilla vaan kaikilla on laittomaksi viritetty melutoosa.

Vierailija
12/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä miksi kukaan ostaa lapselleen sellaisen meluisan helvetinkoneen.

Vierailija
13/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopo-ongelma ei poistu niin kauan kun vanhemmat niitä mopoja ostavat.

Vierailija
14/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mopopojan isä, mutta olen ex-mopopoika. Kävin amiksen ja sen jälkeen ammattikorkean. Veljeni oli myös mopopoika ja kävi lukion sekä yliopiston. Kumpikaan meistä ei riekkunut yömyöhään vaan oli tiukat kotiintuloajat. Molemmat toki moottoripyöräilemme yhä.

Vierailija
15/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme asenne aloittajalla ja koko ajan jankkaa tuota samaa. Et tainut itse saada nuorena tehdä mitään vaan pyörit äidin helmoissa ja äiti kuskas.

Vierailija
16/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mopopojan isä, mutta olen ex-mopopoika. Kävin amiksen ja sen jälkeen ammattikorkean. Veljeni oli myös mopopoika ja kävi lukion sekä yliopiston. Kumpikaan meistä ei riekkunut yömyöhään vaan oli tiukat kotiintuloajat. Molemmat toki moottoripyöräilemme yhä.

No enemmän ottaa päähän se kun olet tullut töistä kotiin heti ensimmäisenä saa kuunnella jotain moporälläämistä läheiseltä kadulta joka päivä. Ihmiset haluaisivat olla rauhassa muulloinkin kuin vain keskellä yötä.

Vierailija
17/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käsitä miksi kukaan ostaa lapselleen sellaisen meluisan helvetinkoneen.

Että lapsi pääsee kulkemaan itse eikä tarvitse kyytiä joka paikkaan. Tiedät kai, että kaikkialla Suomessa ei ole koulut ja harrastukset kävelymatkan päässä eikä myöskään toimivaa joukkoliikennettä.

Vierailija
18/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee että onko vanhemmilla kaikki kotona jos poika ajelee mankilla ilman mitään pakoputkea pitkin keskustaa ja mitään valojakaan?

Vierailija
19/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme asenne aloittajalla ja koko ajan jankkaa tuota samaa. Et tainut itse saada nuorena tehdä mitään vaan pyörit äidin helmoissa ja äiti kuskas.

Urheilin nuorena SM-tasolla silloin kun sinä huonokuntoisena pullanaamana häiriköit mopolla.

Vierailija
20/42 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että lapsi pääsee kulkemaan itse eikä tarvitse kyytiä joka paikkaan. Tiedät kai, että kaikkialla Suomessa ei ole koulut ja harrastukset kävelymatkan päässä eikä myöskään toimivaa joukkoliikennettä.

Mutta miksi se pitää virittää laittoman meluisaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi