Nainen mitä ajattelen miehestä, joka syö jacky suklaavanukkaita aamulla?
VOisitko hyväksyä mieheksesi suklaavanukkaita syövän miehen?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä ajattelet. Minä ihmettelisin kallista, epäterveellistä tapaa.
40 senttiä prismasta.
Jos syö kaakaon makuista niin suukkoja mutta jos kiskoo kinuskia niin adjö.
Onko ne lasten vanukkaat mitä se mies syö? Siinä tapauksessa turn off.
Iso turn off. Lapsellista. Mies ei ole enää miehekäs silmissäni ja jalkovälini sulkeutuu tiukasti kiinni.
Miettisin ettei se syö munki vanukkaita, mitä mä sit söisin? Ja kakaroillekin pitää jotain jättää.
Ne ei ole enää samanmakuisia kuin ennen! Mutta syökööt mies mitä lystää.
Miettisin mitä tuo sokerimäärä tekee hänelle. Uhkaako diabetes ja sen mukana mm. heikkenevä potenssi.
Vierailija kirjoitti:
Iso turn off. Lapsellista. Mies ei ole enää miehekäs silmissäni ja jalkovälini sulkeutuu tiukasti kiinni.
Miten 100g jacky eroaa sun 300g proteiinivanukkaista?
En tiedä mitä sinä ajattelisit. Itse en todennäköisesti jaksaisi noin pienellä asialla päätäni juuri vaivata. Itse tykkään vanukkaista enemmän iltaherkkuna, mutta sama tuo minulle on milloin muut niitä syövät vai syövätkö ollenkaan.
Voi miten ihanaa, söpis mies, aattelisin. Ja jos olisin rakastunut, ehdottaisin että syödään vanukkaat yhdessä sängyssä nainnin jälkeen :D
Muuten ok, kunhan ei niitä säännöllisesti aamupalaksi syö. Itsekin tykkään niistä, mutta kyllä aamupalalla pitää syödä jotain muuta kuin vanukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 100g jacky eroaa sun 300g proteiinivanukkaista?
Proteiinivanukkaatkin on aikuisella miehellä noloja. Aito miehekäs mies syö lihaa. Hyi joku suklaavanukasta imuttava mieslapsi. Pi**u kuivuu pelkästä ajatuksestakin.
En tiedä, mitä ajattelet. Minä ihmettelisin kallista, epäterveellistä tapaa.