Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen: läski menee pahemmaksi ennen kuin häviää, onko muilla tätä?

Vierailija
09.08.2018 |

Eli aina ennen kuin vaa'alla tai mittanauhalla tapahtuu muutosta, olo on useiden päivien ajan tosi turvonnut ja löllö. Lopulta kuitenkin paino humahtaa alaspäin ja olemuskin saattaa samalla kiinteytyä ennen kuin taas alkaa uusi löllöytyminen kohti seuraavaa pudotusta.

Onko muilla laihduttajilla tälläistä ja mistä ihmeestä tämä johtuu? Ainakin joskus olen lukenut kokemuksia siitä, että selluliitti tulee usein pahemman näköiseksi ennen kuin katoaa kokonaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski lähtee jostakin syystä tuolla tavalla.

Itse lihoin jotain 10kg ja se on lähtenyt pikkuhiljaa pois, tiedän aina, kun se lähtee, koska se läski menee ihan veltoksi ja sitten lähtee pois.

Sellainen ei-lähtevä läski on kiinteää, eikä edes niin pahan näköistä.

Vierailija
2/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Mulls on ihan sama tilanne. Oon vain miettinyt että mikä ihme mua turvottaa, eikä paino putoa vaikka syön fiksusti. Jos se onkin noin että kohta lähtee taas enemmän. Toivotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jostain että rasvasolujen rasva muuttuu ensin vedeksi, joka selittää turvotuksen. Sitten neste häviää

Vierailija
4/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu, mutta olen huomannut tismalleen saman!

Vierailija
5/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se laihtuminen tapahtuu. OIKEASTI.

Vierailija
6/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan housut kiristää, vaikka painoa oli ennen enemmän 😦

Vierailija
7/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla selluliitti muuttui ryynimäisemmäksi ja jotenkin irtonaisen oloiseksi ennen kuin lähti pois.

Vierailija
8/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minulla selluliitti muuttui ryynimäisemmäksi ja jotenkin irtonaisen oloiseksi ennen kuin lähti pois.

Minulla kuultaa ihon läpi sellaista valkoista ryyniläskiä, yäk

Vierailija
9/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau. Mulla on siis vielä toivoa. Ihmettelin jo.

Vierailija
10/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että jossain Jutan laihdutusohjelmassakin Jutta katseli tyytyväisenä, että laihduttajan vatsanseutu oli muuttunut pehmeämmäksi, se oli hyvä merkki. 

Vierailija
11/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ei voi olla totta, olen huomannut ihan saman mutta olen ajatellut että vaan kuvittelen! Painoa tippunut viitisentoista kiloa.

Vierailija
12/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vain oma fiilis, vai huomaako muutkin sen? En siis tarkoita jokaista vastaantulijaa vaan miehet ja poikaystävät! Siis että mimmi on yhtäkkiä pehmeämpi.

Vierailija
13/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään kauhistelin noita mun elämäntapojen muutoksesta huolimatta ryynimäisiksi muuttuneita reisiä ja etureppua, voi kun olisitte oikeassa! Vaakaa mulla ei ole enkä hanki.

Olisko osittain myös sitä että iholla kestää hetki "ottaa kiinni" sitä laihtunutta kroppaa?

Vierailija
14/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko osa noissa isoissa laihtumisissa olla myös ihan sitä löysää ihoa? On se kyllä karu tunne, kun vähän laihtuu ja tuntuu että maha hyllyy kuin Homer Simpsonilla. 

Vierailija
15/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään kauhistelin noita mun elämäntapojen muutoksesta huolimatta ryynimäisiksi muuttuneita reisiä ja etureppua, voi kun olisitte oikeassa! Vaakaa mulla ei ole enkä hanki.

Olisko osittain myös sitä että iholla kestää hetki "ottaa kiinni" sitä laihtunutta kroppaa?

Ollaan oikeassa, odota vaan!

Vierailija
16/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostain että rasvasolujen rasva muuttuu ensin vedeksi, joka selittää turvotuksen. Sitten neste häviää

Saman selityksen olen kuullut. Rasvasoluthan eivät katoa, vaikka laihtuisikin, ne vain kutistuvat. Eli rasvan palaessa rasvasolut täyttyvät ensin vedellä ennen kutistumista. Tiedä sitten, miten tosiasiassa menee.

Toinen vaihtoehto on se, että lihaksista ja rasvakudoksesta lähtee ensin nesteet liikkeelle, minkä vuoksi pahin turvotus ja pinkeys häviää ensin = kiinteä läski muuttuu löllöksi ennen kuin rasva palaa.

Vierailija
17/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää trikoitten päälle semmonen makkara mitä ei ollut silloin kun painoin 10kg enemmän. Ei kehtaa käyttää pienempää paitaa, vaikka koko on pienentynyt m->s

Vierailija
18/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jää trikoitten päälle semmonen makkara mitä ei ollut silloin kun painoin 10kg enemmän. Ei kehtaa käyttää pienempää paitaa, vaikka koko on pienentynyt m->s

Nahka löystynyt ja lihasta hävinnyt (aina laihduttaessa lähtee jonkin verran myös lihasta, vaikka laihduttaisikin hitaasti ja treenaisi). Ryhdistyy treenaamalla eli kasvattamalla lihasta sinne löysän nahan alle :)

Vierailija
19/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryynimäisyys on erittäin hyvä merkki! Moni onnistunut laihduttaja on raportoinut siitä. Rasvakudos jotenkin "harvenee" ja menettää tiiviyttään ennen kuin katoaa lopullisesti.

Vierailija
20/23 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin hieman pyöreämpi, vatsa näytti paremmalta, vaikka pömpöttikin. Kun laihduin 10 kiloa (pikkuhiljaa, ei mitään dieettejä), vatsasta tuli röpelöinen ja epätasainen, ts. ruman näköinen. Ikää jo lähes 50 vuotta, joten en usko, että tuosta enää mitenkään erityisesti kiinteytyy, millään treenillä. Mutta eipä sitä bikineissäkään tule enää missään näyttäydyttyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän