Miks ootte kateellisia hyvännäköisille naisille?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En ole. Ihan täysi evvk. Seuraava tyhmä yleistys?
Mä kysyinkin niiltä jotka ovat kateellisia. Ajattelin että jos joku ei ole kateellinen hyvännäköisille naisille, niin ei välttämättä näe tarpeelliseksi tulla vastaamaan kysymykseen joka on osoitettu kateellisille.
Duh? Koska ne on naisia ja pääsevät sitä kautta helpommalla. Jos olisin nainen, minullakin olisi lapsia.
Heillä on itsekuria ja tasapainoinen mieli, kun pystyvät siihen.
En ole ikinä ollut yhdellekkään kateellinen ulkonäöstä. Ei vois vähempää kiinnostaa minkä näköisiä muut on. En ole pinnallinen. Mulla on ihan muita arvoja elämässä. Säälittää ihmiset jotka turvautuu omaan kauneuteensa ja sitten kun menettävät sen niin ei voi kuin nauraa. Kauneus on katoavaista.
Vierailija kirjoitti:
Duh? Koska ne on naisia ja pääsevät sitä kautta helpommalla. Jos olisin nainen, minullakin olisi lapsia.
Minä taas ajattelen, että jos olisin, mies haluaisin lapsia. Nyt en halua, koska en halua synnyttää ja olla raskaana.
En edes tiedä miksi. Haluaisin vain olla itsekin kaunis. Enkä ole kateellinen pahansuovalla tavalla vaan enemmän just niin että haluaisin itsellenikin mitä heillä on.
En ole kateellinen, muuta kuin ehkä siitä, jos jollakin on hyvä ja helppohoitoinen iho.
Koska hyvännäköiset miehet ihastuvat todennäköisemmin hyvännäköisiin naisiin, siksi.
Kyllä on multa pois!
Olen itse ruma ja lihava jota kukaan mies ei ole koskaan edes ahdistellut, saati sitten muutoin lähestynyt. Saatan myös olla sellainen, jonka oli otettava ensimmäinen vastaantuleva joka oli edes vähän kiinnostunut. Kenties olenkin joku, joka tuli yhden illan jutusta raskaaksi ja sai sillä keinoa kiristettyä itselleen miehen ja perheen, onnea siitä ei koskaan kuitenkaan seurannut... Ehkä olen se työkaverisi, joka elää väljähtyneessä liitossa ja miettii miten asiat voisivat olla paremmin, itsessäni ei kuitenkaan voi olla vikaa mutta syytä etsin muista naisista, joilla näyttävät asiat olevan paremmin.
Varsinkin niistä, jotka vielä kehtaavat laittaa rahaa ulkonäköönsä ja korjailla sitä jollain plastiikkakirurgilla.
Tyytyisivät siihen mitä luoja on luonut ja katkeroituisivat sen myötä niinkuin kaikki kunnon ihmiset, minä mukaan lukien!
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä miksi. Haluaisin vain olla itsekin kaunis. Enkä ole kateellinen pahansuovalla tavalla vaan enemmän just niin että haluaisin itsellenikin mitä heillä on.
Hah. Kukaan nainen ei ikinä myönnä olevansa pahansauovalla tavalla kateellinen. Vaikka naapurin Pirkko ärsyttäs niin että savu nousee korvista.
Kateellinen olen vaan jos he ovat johtajia ja tienaavat yli 100 000€ vuodessa. On nättejä ja tavaraa ja kaikkee. Tosin se kateus on ehkä vaan se raha, mutta pahemmaksi tekee jos on vielä joku fiksu ja tehnyt ne rahat ja on vielä kauniskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Kukaan nainen ei ikinä myönnä olevansa pahansauovalla tavalla kateellinen. Vaikka naapurin Pirkko ärsyttäs niin että savu nousee korvista.
Pirkossa nyt ärsyttää jo pelkkä nimi!!Yhtä kauheita ovat korkeintaan Sirpa, Merja, Raili ja Arja.
Mä en ole kateellinen ulkonäöstä vaan siitä kuinka paljon paremmin kauniita kohdellaan. Eli on se itseltä pois tasan niin kauan kun kaikkia ihmisiä ei kohdella yhtä hyvin (tai vaikka yhtä huonosti) ulkonäöstä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että jonkun olemus/käytös ärsyttää ei tarkoita sitä että on kateellinen. Esim en tykkää röökaajista koska ne itsekkyydellään pilaa raittiin ilman muilta, mutta en mä niille kateellinen ole. Enkä ole kyllä kateellinen isoäänisille mölyapinoillekaan, joita jostain syystä asuu jokaisessa kerrostalossa koska tuollainen tekisi ainoastaan mieli hirttää rappukäytävään malliksi muille mitä tuollaisesta möykästä seuraa.
En ole kateellinen muille naisille hyvästä ulkonäöstä, mutta saatan joskus olla kateellinen siitä, että heillä on iso tarjonta miehiä joista valita. Joukossa myös älykkäitä ja hauskoja miehiä, jotka ovat ihan yhtä ulkonäkökeskeisiä kuin muutkin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ja v*tut. Missä todellisuudessa hyvät geenit on omaa ansiota?
Vierailija kirjoitti:
Miten geneettisessä lotossa voittaminen vaatii itsekuria? Itse olen hyvännäköinen, mutta sain sen ilman omia ansioitani, en ole tehnyt itse mitään sen eteen. Jos tarkoitat "hyvännäköisellä" tuntikaupalla päivässä itseään puunaavilla ja treenaavilla, se taas on vain todellista pintaa, joka katoaa, jos joutuu muutamaksi viikoksi laiminlyömään tuon homman.
Ei se kauneus minulta pois ole, mutta olen kade helposta rahasta. Yhdellä kuvalla (jopa säädyllisellä) voi ansaita paljon. Minä sen sijaan kituutan ja raadan. Olisi ihanaa kun työ olisi vain sitä että näyttää nätiltä.
En ole. Ihan täysi evvk. Seuraava tyhmä yleistys?