Erosimme. En enää ikinä löydä uutta miestä.
Olen nelikymppinen ja varmaan yksin lopun ikääni. Masentavaa. En usko nettideitteihin enkä jaksa juosta baareissa. Minulla ei ollut ihmeemmin vientiä nuorempanakaan sinkkuna, joten nyt varmaan vielä vähemmän. En tarkoita haluavani enää perhettä tai vakituista parisuhdetta, mutta kaipaan läheisyyttä ja seksiä, mutta sillä lailla yksiavioisesti luotettavan fiksun miehen kanssa, ettei tarvitsisi pelätä tauteja.
Oletteko muut vaan tyytyneet kohtaloonne? Etsittekö uutta miestä vielä keski-ikäisenä?
Kommentit (29)
Nettiin vaan rohkeesti, on siellä fiksujakin miehiä.
Onko lapset jo tehty? Tämä on suurin ongelma, jos ei ole. Muuten ei pidä olla liian epätoivoisesti haku päällä. Aikaa on koko elämä.
Et sinä vielä mikään liian vanha ole, on varmasti paljon nelikymppisiä yksinäisiä miehiä jotka kaipaavat naisen seuraa ja seksiä.
Mitä tarkoittaa, että "et usko" nettideitteihin?
Minäkin erosin. Olo on huojentunut. Ei enää ketään vonkumassa seksiä kun itse haluaisi nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole vaan pelimiehiä ja muuten häiriintyneitä. Sellaisen kuvan olen saanut palstalta.
Silmäilin nettideiteistä kivaa seuraa muutamalle leffa- tai kahvi- tms treffeille. En siis etsinyt sen paremmin parisuhdetta kuin seksiäkään.
Niin vain kävi, että ensimmäinen ulkoiluttajani kolahti kunnolla, ja nyt ollaan oltu yhdessä toista vuotta.
Miksi ei voisi löytyä? Asenne vaikuttaa paljon ja tuolla asenteella ei välttämättä ehkä löydykään. Pienellä positiivisuudella ja hyvällä hieman uteliaalla elämänasenteella on merkitystä.
Nettideiteissä on ihan normaaleja parisuhdetta hakevia miehiä.
Kohta joku jamppa kysyy missä asut, voidaanko tavata
Itse en ole eläessäni asunut ja jakanut elämääni kenenkään naisen kanssa ja ikää minulla on 35+ vuotta. En valita. Näin sinkkunakin olen voinut iloita ja nauttia elostani. Mutta, jos olen rehellinen, niin olisihan se vielä mukavaa, js vielä joku hetki kohtaisin ja löytäisin sen oman tisenpuoliskon, joka saisi -kliseisesti- perhosi vatsan pohjalle....
Jos eroan (olen kohta 53 v), en varmasti ikikä löydä miestä.
Sen sijaan nelikymppisenä se vielä onnistui...
Vierailija kirjoitti:
Nettideiteissä on ihan normaaleja parisuhdetta hakevia miehiä.[/quote
mikäs on normaali?
valehtelevat ikänsä, pituutensa, laittavat 10-15v vanhoja kuvia itsestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole vaan pelimiehiä ja muuten häiriintyneitä. Sellaisen kuvan olen saanut palstalta.
Ihan normaaleja ihmisiä siellä on suurin osa, palstalta nyt saa huonon kuvan melkein joka asiasta, kun ihmiset provoilee.
Jos olet tosiaan lapseton ja et niitä halua, pisteesi nousi juuri 100%!!
Netistä minä (mies) löysin puolisoni ja melkein kymmenen vuotta on oltu yhdessä. Ja kumpikin oli silloin yli viisikymppisiä. Joten on siellä kunnon miehiä :) ja sinä olet vielä kovin nuori. Ei hätää.
No et olis sitten eronnut. Sullahan oli mies.
Löysin netistä miehen eron jälkeen 40- vuotiaana. Mentiin naimisiin. Nyt tuli 10-vee hääpäivä : )
Täällä Oulun suunnalla ei vissiin ole yhtään sinkkua lapsetonta 40-50 vuotiasta naista. : (( M45
Sitten tyydyt siihen mitä elämä tuo jos on tuodakseen.