Tuttu hoitsu ostaa kaiken mitä pystyy
lidlistä, tilaa Kiinasta, ebaystä jne. Ei puhettakaan mistään kotimaisuuden arvostamisesta.
Kun valitti palkkaansa huonoksi, kysyin eikö Kiinasta ja Filippiineiltä saisi halvempia hoitajia kun kotimaisuudella ei ole mitään arvoa.
Outo tyyppi, veti herneen nenäänsä.
Kommentit (13)
Mihin hoitaja hoitajaa kaipaa oli kotimainen tai Filippiineiltä tuotu?
Vierailija kirjoitti:
Se filippiineiltä tuotu tekisi hänen työnsä tyytyväisenä palkkaan johon tämä kotimainen ei ole tyytyväinen.
Ei ole todellista!
Sinä kirjoitat minusta Vauva-palstalle.
Vai olen minä outo tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se filippiineiltä tuotu tekisi hänen työnsä tyytyväisenä palkkaan johon tämä kotimainen ei ole tyytyväinen.
Mutta eihän hoitaja niitä hoitajia palkkaa, sillä ei ole mitään väliä kelpaako joku hänelle vai ei, ei sitä häneltä kysytään. Jos Filippiiniläinen hoitaja kelpaisi POTILAALLE hänet varmasti palkataan ja joku heitä lähtee Filippiineiltä rekrytoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai jos filippiiniläinen asuisi samalla kotimaassaan. Aika pian hän täällä tajuaa miten vähän saa palkkaan elämiseen meneviin kuluihin nähden ja alkaa sitten myös ostamaan sitä mihin on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista!
Joo, olet tosi kumma. Kutsutaan selän takana sinua nimellä 'kaka píIIu' :D
Olen suomalaisella ketjulla töissä. Minulla ei ole varaa ostaa niitä tuotteita mitä myyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän hoitaja niitä hoitajia palkkaa, sillä ei ole mitään väliä kelpaako joku hänelle vai ei, ei sitä häneltä kysytään. Jos Filippiiniläinen hoitaja kelpaisi POTILAALLE hänet varmasti palkataan ja joku heitä lähtee Filippiineiltä rekrytoimaan.
Sä nyt vaan et taida tajuta. Ei se mitään, ei aina tarvikaan.
Potilailtahan ei muuten kysytä yhtään mitään=)
En nyt kyllä ymmärtänyt. Miksi hoitajan pitäisi ostaa kotimaista?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista!
Käytät paljon rahaa siideriin, tatskoihin ja ripsienpidennyksiin. Olet räväkkä värjättyine hiuksinesi. Huudat kuin torimuija ja harrastat koiranäyttelyitä. Koirasi muuten terrorisoivat naapurien mukaan koko kulmakuntaa ulvonnallaan.
Taidat siis olla sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalaisella ketjulla töissä. Minulla ei ole varaa ostaa niitä tuotteita mitä myyn.
Sinut korvataan nyt rikkaalla filippiiniläisellä. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä nyt vaan et taida tajuta. Ei se mitään, ei aina tarvikaan.
Potilailtahan ei muuten kysytä yhtään mitään=)
Potilailta ei tarvi kysyä mitään. He kyllä kertovat mielipiteensä kysymättäkin =)
Aika hyvä :D