Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

viimeinen kerta kun tilaan mitään H&M verkkokaupasta

Vierailija
09.08.2018 |

meiliin ei vastata, ovat hukanneet pakettini, puhelimeen ei vastata, ketään ei siis saa kiinni.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama. Tilasin pitkästä aikaa ja 30 päivän maksuaika oli vaihtunut 14 päivään. Tämän takia palautukset eivät ehtineet laskulle mukaan ja palautettavia rahoja saa odotella. Palautuksen rekisteröinnissä mennyt jo kolme viikkoa. Ennen toimi hyvin... Muita parempia nettikauppoja?

Vierailija
2/3 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei ole koskaan toiminut hyvin. Tilasin joskus vuosia sitten, mutta kun joka tilauksessa oli ilmoitus että tavara lopussa ei voi toimittaa, ja loput oli kamalia rääsyjä. Onnettoman huonoa materiaalia onnettoman huonosti ommeltu. Ei vastanneet ollenkaan kuvissa olevia. Palautin suurimman osan. Täysin surkea pulju.

En osta likkeistäkään. On todella ala-arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain heiltä karhulaskun (huomautusmaksuineen!) tuotteista, jotka olen palauttanut postitse jo 4 viikkoa sitten. Tilausta ei näy palautuksena tiedoissani vieläkään, heidän mielestä olen siis heille velkaa tuotteet, jotka kyllä ovat heillä siellä jossain, mutta joita ei ole viitsitty kuitata vastaanotetuiksi.

Mitä tässä pitää tehdä kun asiakaspalvelu ei vastaa puhelimeen eikä sähköposteihin? Lopetan firman kanssa asioinnin kokonaan, kun tämä case on selvitetty. Mutta sitä ennen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi