Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylmä luuranko

Aloottaja
09.08.2018 |

Onhan näitä vastaavia renkutuksia täällä nähty, mutta tässä vielä yksi.

Olemme vaimoni kanssa olleet yhdessä useamman vuoden. Kuusi vuotta, jos tarkkoja ollaan. Pari lasta ja talolaina. Lapset 2,5v ja 4v. Molemmilla niin sanotusti hyvät työt. Hän on tarkka ja teoreettinen, minä analyyttinen, mutta luova ja spontaani.

Meillä ei ole lainkaan seksiä. Siis ei ole ollut nyt ainakaan pariin kolmeen kuukauteen. Se on itselleni jo selvää, kun aiemminsta suhteista tiedän ettei seksittömyys parisuhteessa ole normaalia, että tästähän on lähdettävä hakemaan hellyyttä muilta. Tapaan työssäni valtavan määrän naisia.

Lähinnä siis hellyyttä olen vailla, en pelkästään seksiä, koska runkkaaminen toimii itselle ihan ok.

Mutta millaista se eronneiden lapsiarki mahtaa sitten olla? Itse olen nykyään lähemmäs sata tuntia viikossa töissä. Ennen tein 30 tuntisia työviikkoja, mutta jotenkin kaipaan kotoa ppis ja viimeinen vuosi on tullut paahdettua. Näkyyhän tuo palkassakin.

Kerkeettekö isät tapaamaan lapsianne? Itse pelkään, että menee ohi kaikki pienet asiat, kuten suloiset, herätessään silmistään unihiekkaa hierovat lapsukaiset.

Toisaalta voisi toimia, että etsisin rakastajan tähän nykyisen vaimon rinnalle. Olisihan siinä viehätystä, kun olisi vähän salailtavaakin.
Tällöin saisin asua kotona vielä, kunnes lapset lähtevät ja saisin taas normaalin parisuhteen.

Vaimo ei tosiaan avioliiton jälkeen ole panostanut lainkaan. Siis ei ole koskaan omaehtoisesti suukottanut tai pussannut, ei pitänyt kädestä eikä tehnyt aloitetta seksiin. Me ollaan näiden yhteisten vuosien aikana harrastetty seksiä vähemmän kuin minä ex-vaimokkeen kanssa parissa kuukaudessa.

Suhteen alussa tuo vaimo oli kauhean mustis minun existä, joita nyt oli melkein kymmenen kertynyt. Olenhan jo kuitenkin nykyään 40. Vaimo on ollut kerran aiemminkin naimisissa, muttei kertomansa mukaan ole ollut ikinä missään muussa suhteessa. Eikä lapsiakaan ole.

Outoa vaan tuo, että aina kun lähestyn, vaikka halailemaan, työntää minut ja jos vähänkin innostun, haukkuu pervoksi. Olo in kuin paskan kaverin kanssa, ei mikään hyvä tunne.

Kokeilin vasta illalla ottaa kädestä kiinni ja siltähän se taas tuntui kuin olisi luuranko vieressä. Kylmä luiseva käsi, joka ei vastaa millään tavalla kosketukseeni.

Onneksi Tampereen seudulla on paljon normaaleja, kiinnostavia naisia!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ällöttävä.

Ei vatmaan kannata puhua, pari- tai seksuaaliterapiasta puhumattakaan?

Ei kun juokset vain pettämään.

Kerro mitä tunnet ja että harkitset eroa tämän takia. Se olisi reilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla