Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaus keittiössä - onko tuommoisia väsyneitä ja täysin mistään tietämättömiä perheenäitejä paljonkin?

Vierailija
08.08.2018 |

Olen eri ikäluokkaa ja kasvatettu vähän eri tavalla, niin en tuommoisia kokemattomia ja mistään tietämättömiä olmeja ole missään juuri tavannut.
Ja tosiaan kukaan tuntemani ihminen, nuori eikä vanha, syö noin törkeen huonoa ruokaa kotonaan ja ruoki sillä vielä miestä ja omia lapsiaan.
Nuori äiti on kyllä lävistyksiä huuliinsa laitellut ja lävistellyt piikkejä naamaan. En kyllä tajua sitäkään.
VÄitti että lapsuudenkotoaan on syötä ihan kaikenlaista. En usko kyllä näillä näkymillä millään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoki miestä? Tämä kertookin hyvin ikäluokkasi ja sen miten sinut on kasvatettu.

Vierailija
2/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita esimerkkejä sen ruuasta? Kaikilla ei ole televisiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sama ikäluokkaa mutta meillä (minä ja mies) ja kaveripiirissä ihan normaalisti kokkaillaan vaikka perheellisiä ollaan. 

Samaa ei voi sanoa esim. meidän isoisistä, joista moni ei varmaan osaa edes kananmunaa keittää! Varmaan siksi kun sun sukupolvi on kaiken nenän eteen passannut ap. 

Vierailija
4/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka avuton nuori äiti voikaan olla! Missä näitä ummikkoja kasvaa? Hävettäisi olla tuossa perheessä. Vastaavasti on sitten onneksi ihan päinvastaisia nuoria. Miten koulun ja kodin ruokakasvatus voi mennä pieleen.

Vierailija
5/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen akateemisesti koulutettu it-alan ammattilainen ja kahden lapsen yh. En laita koskaan ruokaa alusta asti. Tilataan yleensä valmiina tai lämmitetään eineksiä, tai syödään ravintoloissa. Muuten syödään leipää, juustoa, leikkeleitä, erilaisia piirakoita, hedelmiä. Oikein hyvin näinkin elää. Kukaan meistä ei ole ollenkaan ylipainoinen edes.

Vierailija
6/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoki miestä? Tämä kertookin hyvin ikäluokkasi ja sen miten sinut on kasvatettu.

Mitä sä sössötät? Etkö kattonut ohjelmaa sen vertaa että olisit havainnut, että perheen äiti laittaa AINA ruuan ja mies tulee töistä valmiiseen pöytään. AINA. VIikonloppuisin syödään ulkona.

Olen joo vanha mutta en niin hokara vielä etten muistasi mitä alle puoli tuntia sitten olen telkkarista kattonut.

Sulla voi olla omia ongelmia keskittymiskyvyn ja muistin kanssa, vaikka nuori oletkin.

Vierailija
7/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori äiti on kyllä lävistyksiä huuliinsa laitellut ja lävistellyt piikkejä naamaan. En kyllä tajua sitäkää.

En ymmärrä minkään tätä. Voisiko joku jolla on piikkejä naamassa kertoa niiden merkityksen?

Vierailija
8/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sössötät? Etkö kattonut ohjelmaa sen vertaa että olisit havainnut, että perheen äiti laittaa AINA ruuan ja mies tulee töistä valmiiseen pöytään. AINA. VIikonloppuisin syödään ulkona.

Olen joo vanha mutta en niin hokara vielä etten muistasi mitä alle puoli tuntia sitten olen telkkarista kattonut.

Sulla voi olla omia ongelmia keskittymiskyvyn ja muistin kanssa, vaikka nuori oletkin.

Kaikki ei katso telkkaria, ja viestin pointti oli varmaan se että mies voi myös ruokkia itse itsensä.

Vierailija
9/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jossain maalla ajatellaan noin että mies pitää ruokkia. Kaupungissa se mieskin kokkaa.Tai menee vaihtoon.

Vierailija
10/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori äiti on kyllä lävistyksiä huuliinsa laitellut ja lävistellyt piikkejä naamaan. En kyllä tajua sitäkää.

En ymmärrä minkään tätä. Voisiko joku jolla on piikkejä naamassa kertoa niiden merkityksen?

No esim. se että henkilö pitää niitä kivan näköisinä.

Vierailija
11/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä! Olen akateemisesti koulutettu it-alan ammattilainen ja kahden lapsen yh. En laita koskaan ruokaa alusta asti. Tilataan yleensä valmiina tai lämmitetään eineksiä, tai syödään ravintoloissa. Muuten syödään leipää, juustoa, leikkeleitä, erilaisia piirakoita, hedelmiä. Oikein hyvin näinkin elää. Kukaan meistä ei ole ollenkaan ylipainoinen edes.

Säälittävää. Me olemme yrittäjäperhe. Syömme italialaisittain kolmen ruokalajin illallisen joka ilta ja valmistetaan ruuat alusta asti itse.

Vierailija
12/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo perheen mies on ihan ruokafiksu:)

Vierailija
13/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh no. mikähän äitiyslomalaisen tekosyy ollut, ettei ole viitsinyt ruokaa tehdä perheelle. tuolla miehellä enemmän potentiaalia keittiösä kun sillä tulee olemaan sananvaltaa perheessäänsä koskaan tulevaisuudessa. sääli sinänsä

Vierailija
14/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi perheenäiti mikälie sais mennä jonkun martan luo itäsuomeen naisistumaan terv. citysinkku

Vierailija
15/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli, että se mies on aikuinen, täysivaltainen ihminen joka voi tehdä asialle jotain jos pöperöt ei kelpaa. Ei vaimonsa huonon ruokinnan viaton ja kyvytön kohde. Ei tarvitse aina kävellä valmiiseen pöytään vaan voi tehdä osansa. Ketä miestä syytettäisiin siitä että hän "ruokkii vaimonsa huonosti"? Kyllä se vaimo voi ihan itse ottaa vastuuta asiasta, ja mieskin, usko pois.

Lapset onkin sitten eri juttu.

Vierailija
16/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinit kieltäytyy esim just sipulista just noin. voi nolo....

Vierailija
17/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Me olemme yrittäjäperhe. Syömme italialaisittain kolmen ruokalajin illallisen joka ilta ja valmistetaan ruuat alusta asti itse.

No, jokainen valitsee mitä elämässään arvostaa. Itselleni ruoka on polttoainetta, en ole ruoasta nautiskelija ollenkaan. En siksi halua nähdä vaivaa sen eteen, varsinkaan kun ei taloudellisesti ole pakko tehdä itse vaan voin ostaa valmiina. En myöskään usko terveyshysteerikkojen juttuihin, että täytyy syödä jotain vaivalla raaka-aineesta väännettyä pöperöä tai tulee terveyden tuho. Liikaa tiedän sen kriteerin mukaan hyvin syöviä jotka on pirun sairaita ja ihan paskasti syöviä jotka on aina vaan terveitä ja hoikkia, että uskoisin.

Vierailija
18/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin se aika sitten menee, jos ei jää aikaa kunnollisen ruuan laittoon...

Vierailija
19/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta kattoo että nainen sössöttää lävistykset huulissa eikä sen vertaa lapset kiinnosta että olis opetellu tekee hyvää ja terveellistä ruokaa niille. Rupes vituttaa niin paljo tää nykyajan meininki kun kaikenlaiset vesipäät lapsia hankkii ja vielä useampia että vaihdoin kanavaa.

Vierailija
20/32 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua nauttia itse tekemästään kunnon ruuasta vaan mikä vaan lattea valmispuuro käy polttoaineeksi, ei tarkoita sitä että lapSelle saa syöttää valmishöttöä ajatuksella onnellinen minä-onnellinen perhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi