Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon annatte miehen päättää lastenkasvatuksesta?

Vierailija
08.08.2018 |

Mun miehellä on aivan eri näkemys lasten hoidosta ja kasvatuksesta kuin mulla. Mä haluisin yhteiset pelisäännöt, mut luulen ettei tuu onnistuu. Mun pitäisi nyt jotenkin saada perusteltua tiettyjä asioita ja oikeestaan nyt vaan saada tahtoni läpi esim siitä kuinka paljon lapsi saa katsoa telkkaa/pelaa pelejä päivän aikana. Isä muutenkin antaisi kaikesta narinasta tahdon läpi lapselle.. se ei tajuu et on tolla tyylillä kasvattamassa järjetöntä omaan napaan tuijottajaa..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten keskustelleet niistä näkemyksistä ennen lapsen tekoa? Mistä muista asioista olette eri linjoilla, vai etkö vielä tiedä?

Vierailija
2/6 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette sitten keskustelleet niistä näkemyksistä ennen lapsen tekoa? Mistä muista asioista olette eri linjoilla, vai etkö vielä tiedä?

No ei mulle tullu mieleenikään et jollain vois olla niin eri näkemys kuin mulla..kuka haluaisi kasvattaa lapsensa noin? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessähän asioista pitää sopia ja perustellen keskustella. Asiat ei ole aina mustavalkoisesti oikein tai väärin. Jos molemmat aidosti ajattelee lapsen parasta ja huomioi asiat myös pitkällä tähtäimellä niin hyvä siitä tulee. Lapset ei kuitenkaan ole kummankaan vanhemman omaisuutta. Haitallisinta lapselle on lopultakin vanhempien jatkuvat erimielisyydet ja riitely.

Vierailija
4/6 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi jo sen mitä häneltä vaaditaan. Ei tarvitse enää muuta kuin vastata ”kyllä rakas” tarvittaessa.

Vierailija
5/6 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse hoidat lapsiasi?

Vierailija
6/6 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asetan rajat. Kaikkea ei voi aina saada kaupasta, mutta isä ostaa aina vähintään jonkun karkin tai pikkuauton kun ovat yhdessä kauppareissulla..ja mulla sääntönä on et max tunti peliä tai telkkaa päiväkodin jälkeen. Isä antaisi katsoa koko illan ja joskus näin on ollutkin jos olen ollut ilta töissä ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme