Nelikymppinen mies AINA pipo/lippis/hattu päässä, koska selvästi häpeää kaljuuntumista
Talvisin on pipo päässä, kesäisin lippis tai muu vastaava hattu. Ravintolakäynneilläkään ei riisu päähinettä. Mitä ajatuksia herättää? Ikää jo melkein 40 vuotta.
Instagramissa on joitain kuvia, jotka otettu kotona, jossa pää näkyy vain osittain eli nenästä otsaan asti. Selvästi rajannut noita sisäkuvia niin ettei kaljuuntuminen näy.
Kommentit (16)
Onhan naisillakin liivit vaikkei olis rintoja
Vierailija kirjoitti:
Surullista. Olis mahtavaa jos kaljuuntumiseen olisi olemassa lääke. Poikaystäväkin kaljuuntuu kovaa vauhtia, mua se ei haittaa mitenkään mutta miestä itseään paljonkin. Sydän särkyy, kun näen miten ahdistavana hän asian kokee.
On siihen lääkkeet, esim. Finasteridi.
Puhutko siitä muusikosta? Lääkehoito kosmeettiseen haittaan on noloa.
Ajaisi rehdisti kaljuksi tai säästäisi johonkin hiustensiirtoon jos asia vaivaa.
Surullista ja varmaan identitettikriisi menettää hiukset eli aikansa vie tottua ja hyväksyä. Usein miehelle kuitenkin parempi ajaa hiukset kokonaan pois kuin peitellä. Monella miehellä on kalju ja se tekee heidät monesti vain miehekkäämmäksi. Naisella kaljuuntuminen on vaikeampi juttu.
Onko tällainen käytös yleistä kaljuuntuvilla keski-ikäsillä miehillä?
Saman olen havainnut? Kai se vanheneminen ottaa voimille?
Itse olen kaljuuntuva nainen ja se hattu on päässä, kun kaljua kylmää tuuli, sade, kylmäilma ja aurinko taas polttaa.
Ottaa voimille kun tukka vähitellen lähtee ja hävettää. Ikävää tämä vanheneminen. Siksi tietysti aina jokin hattu, vain kotona olen ilman. Tästäkö se alamäki sitten alkoi?
Kaljuuntuminen on hankala juttu koska siihen tepsii vain hiustensiirto mutta se maksaa tuhansia euroja, jostain 3000-10000 euroon.
Vetelä jätkä. Pitää vaan hyväksyä jos tukka harvenee. Joko ajaa kaikki pois tai spedetukka, myös lyhyt hiusmalli voi sopia. Tuollainen piilottelu on todella noloa 😁
Tunsin joskus tuolloin hieman alle nelikymppisen miehen, jolla oli aina pipo päässä. Se oli vähän hölmön näköistä, sillä joskus hänellä oli esim. enemmän business lookin vaatteet päällä, ja pipo päässä. Samoin kesällä käytti villapipoa hihattoman paidan ja shortsien kanssa. Joskus uskaltauduin kysymään miksi ei ajele kaikkia hiuksia pois. Hän katsoi minua kuin idioottia ja sanoi silmät pyöreinä, että sittenhän hän näyttäisi typerältä. Just joo...
Nykyinen mieheni kaljuuntuu jo alle kolmekymppisenä, mutta sheivaa päänsä. Hän on hyvin komea. ;)
Vierailija kirjoitti:
Onhan naisillakin liivit vaikkei olis rintoja
Ja sinä esität mielipiteitä, vaikkei sinulla ole aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Ottaa voimille kun tukka vähitellen lähtee ja hävettää. Ikävää tämä vanheneminen. Siksi tietysti aina jokin hattu, vain kotona olen ilman. Tästäkö se alamäki sitten alkoi?
Mulle kaljuuntuminen ei mikään ongelma, miksi pitäisi olla?
Talvellakaan en pidä lakkia tai pipoa jos autolla olen matkassa ja käyn kaupassa tai muilla asioilla.
Se nyt on vaan toisilla ominaisuus kun ikää kertyy.
Jos jotain sivullista haittaa mun kaljuuntuminen, se on hänen ongelmansa.
Sekä parturista, ja jakaus on aina kunnossa.
Jos arvaat montako hiusta minulla on niin saat toisen 🤗
Tukka ja järki eivät pysy samassa päässä.
Surullista. Olis mahtavaa jos kaljuuntumiseen olisi olemassa lääke. Poikaystäväkin kaljuuntuu kovaa vauhtia, mua se ei haittaa mitenkään mutta miestä itseään paljonkin. Sydän särkyy, kun näen miten ahdistavana hän asian kokee.