Alexia Isabella Karalahti
Nannan ja Jeren tyttö saanut tänään nimekseen :)
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En älyä miksi isän sukunimi pitää tunkea tytölle, kun tyttö ei sitä kuitenkaan pidä. Mitä väliä siis, mikä nimi tyttökakaralla on? Jerehän on itse toivonut vain poikia jatkamaan nimeä. Sai Jaxin nimenjatkajaksi. Sitä en myöskään ymmärrä mitä järkeä on olla samanniminen ukon kanssa jolla on jo ex-vaimo tuolla nimellä ja avioton lapsikin samalla nimellä. Ei ne miehet teitä enempää kunnioita kun alennutte nimenvaihtoon. Eivätpä miehet tee samaa eteenne.
Surullista, miten naiset itsekin pitävät itseään alempiarvoisina. Muistakaa että nimenvaihto symboloi omaisuutena olemista. Ei kukaan kunnioita naista joka julistaa nimessään olevansa alempiarvoinen.
Karalahti on kaunis sukunimi ja mikä ihmeen oletus on, että tyttö aina vaihtaa nimensä. Ensinnäkin tytär on useimmiten ainakin parikymmentä ensimmäistä ikävuottaan sillä hänelle annetulla sukunimellä. Useimmiten avioidutaan nykyään vasta kolmekymppisenä eikä se mikään automaattinen oletus ole, että morsian aina vaihtaa nimensä.
Lisäksi samoista vanhemmista syntyneille lapsille on lainkin mukaan annettava sama sukunimi.
Aika jännää, että valtio pakottaa antamaan sisaruksille saman nimen. Oikein huolehditaan että akan nimi ei koskaan jatku. Vielä sairaampaa on olla kymmeniä vuosia nimellä ja sitten vaihtaa se. Ihan sairasta että työelämässä akkojen nimet vain vaihtuvat ja moni vaihtaa vielä erotessa taas. Hankkikaa järki.
Koivisto on paljon kauniimpi nimi, eikä sitä miehen nimeä oteta koska se on kauniimpi vaan siksi että se on mieheltä. EI ihme että tyttölapsia vihataan, kun teillä ei ole mitään solidaarisuutta omaan synnyinperheeseenne, vaan palvotte seksikumppaninne sukua. Toivottavasti olette ylpeitä tyttölasten aborteista jotka tehdään siksi että akka liittyy ukon sukuun;)
Ihan hullua edes antaa tyttökakaralle sukunimeä, kun se on aivan turha. Tyttökakarat saavat nimensä vasta liitossa, eli miksi tyttökakaroille annetaan edes sukunimiä? Ne vain vaikeuttavat akkojen tunnistamista.
Nanna Koivisto voisi pohtia alistumistaan, kun mies on julkisesti todennut arvostavansa POIKAA nimenjatkajana. Ei vaimoa, ei tyttökakaraa.
Minusta Alexia on lausuttuna ihan nätti. Parempi nimi kuin Jax.
Vierailija kirjoitti:
Sun murot sanoo nix nax pox kun mä kusen niihin. X sen olla pitää eix nii.Z kirjain on myös trendikäz. Tyyliin : Mä en Keztäää !
Ku Kluxxx Klaani Xeravalta. Tapulixaupungista Xeravalle. Poixia texemään. Ja Okxana, haist...
Useammat ihmiset tykkää herkuista ja leivonnaisista. Harvassa on ne vieraat jotka ei tykkäis. Ja kyllä juhlissa on sekä suolaistaettä makeaakin. Molempia. Ainakin niissä missä olen ollut
Vierailija kirjoitti:
En älyä miksi isän sukunimi pitää tunkea tytölle, kun tyttö ei sitä kuitenkaan pidä. Mitä väliä siis, mikä nimi tyttökakaralla on? Jerehän on itse toivonut vain poikia jatkamaan nimeä. Sai Jaxin nimenjatkajaksi. Sitä en myöskään ymmärrä mitä järkeä on olla samanniminen ukon kanssa jolla on jo ex-vaimo tuolla nimellä ja avioton lapsikin samalla nimellä. Ei ne miehet teitä enempää kunnioita kun alennutte nimenvaihtoon. Eivätpä miehet tee samaa eteenne.
Surullista, miten naiset itsekin pitävät itseään alempiarvoisina. Muistakaa että nimenvaihto symboloi omaisuutena olemista. Ei kukaan kunnioita naista joka julistaa nimessään olevansa alempiarvoinen.
Sinulla se on tuo elämä vaikeaa, oikein sääliksi käyt.
Kipaise välillä ulos ja varaa vaikka aika lobotomiaan, josko se tuo sinun sukunimituska hiukan helpottaisi.
Toivotaan nyt yhdessä, että saat vaikka pari kivaa syöpää ja vaikka HIV tartunnan, on sitten muutakin mietittävää, sukunimiasian lisäksi!
Kivat elokuun loput vaan! 😘
Vierailija kirjoitti:
Useammat ihmiset tykkää herkuista ja leivonnaisista. Harvassa on ne vieraat jotka ei tykkäis. Ja kyllä juhlissa on sekä suolaistaettä makeaakin. Molempia. Ainakin niissä missä olen ollut
No voi voi, useimmat ihmiset varmaan tykkää myös suolaisista herkuista, jotka mielestäni näyttivät erittäin hyviltä Karalahtien pöydässä. Eikä siinä kuvassa näkynyt kuin osa tarjoiluista, eiköhän siellä ole makeaakin ollut tarjolla, kakkua ainakin. Ai että mammoja korpeaa, kun ei olekaan pullaa, mokkapaloja, donitseja, erilaisia keksejä, täytekakkua, kääretorttua ja suolaisena sipsi- ja popcorn-kulhoja, jotka ovat ainoat oikeat tarjoilut juhliin. Kun juhlissa kuuluu HERKUTELLA!
Olin ihan varma, että hänestä tulisi Ajax. Noh meni sentään A ja X oikein 🤷♀️