Mies valehteli kaikesta elämässään ja lainasi rahaa
Tapasin miehen Tinderissä, kun oli kuulemma työkeikalla paikkakunnalla, asui oikeasti muualla. Oli mukavan ja normaalin oloinen duunari, ei lipevä tai huomaamattoman oloinen, ennemmin vähän kovaääninen. Tapailimme satunnaisesti alkuun. Mies kävi reissutöissä ja oli paljon poissa, mutta oli myös välillä muutamia päiviä minun luonani. Reissusta hän viesteili aktiivisesti koko ajan. Noin puolentoista kuukauden tapailun jälkeen hän pyysi minua seurustelemaan kanssaan.
Noin puolen vuoden seurustelun jälkeen miehelle alkoi tulla ongelmia työpaikan palkanmaksun kanssa ja hän pyyteli silloin tällöin rahaa lainaan. Summat olivat pieniä, bussimatka hänen paikkakunnaltaan luokseni 8e ja tämän tyylisiä, olimme tapailleet niin pitkään, etten osannut epäillä mitään, hän ei välttämättä edes pyytänyt, vaan valitteli rahojen puutetta ja minä tarjouduin lainaamaan, maksoin myös hänen elämisensä kun hän luonani oli.
Muutaman kuukauden jälkeen firma jätti kuulemma palkat maksamatta, ja hän ei enää käynyt töissä, yritti palkkaturvaa ja etsiä uusia töitä, jossa minä autoin.
Hänellä oli kuulemma velkaa koska oli paljon aikaisemmin joutunut onnettomuuden johdosta työttömäksi, joten suostuin maksamaan hänelle muutaman isomman laskun. Muutaman työttömyyskuukauden jälkeen (hän reissasi edelleen paljon kotipaikkakunnallaan ja minun välillä) hän sai taas uutta reissutyötä.
Koko ajan oli kuitenkin tunne, että kaikki ei ole kohdallaan, mutta mies vakuutti välittävänsä ja torppasi kaikki epäilyni ystävällisesti, kun niistä kysyin. Kun hän oli luonani, teimme ihan normaaleja pariskunta-asioita, ja olimme paljon myös minun frendien kanssa, mies korjaili autoani ja teki pihatöitä jos oli vapaalla minun ollessani töissä.
Hän ei ehdotellut yhteenmuuttoa tai naimisiinmenoa, mutta vakuutti haluavansa olla kanssani.
Loppujen lopuksi sain hänet kiinni kiistattomilla todisteilla, hän oli koko ajan seurustellut myös toisen naisen kanssa ja asunut tämän luona kun ei ole minun luonani ollut, kirjoilla on sukulaistensa nurkissa ja valehdellut työpaikkansa, asuinpaikkansa ja kaiken siltä väliltä kummallekin ja hän on luottotiedoton ja veloissa ja ulosotossa. Myös toinen nainen oli lainannut hänelle rahaa. Pitkän kaivelun jälkeen selvisi, että mies oli muutama vuosi sitten tehnyt saman toisessa kaupungissa.
Mikä ihmistä vaivaa, että tekee näin? Ja miksi viitsii noin pitkään ja mitättömillä summilla huijata?
Kommentit (3)
Ja hän oli Afrikan prinssi, Ruotsin kuningas ja USA:n presidentti?
"Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis."
Vierailija kirjoitti:
Ja hän oli Afrikan prinssi, Ruotsin kuningas ja USA:n presidentti?
"Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis."
Ihan perusduunari, eikä muuta väittänyt. Että taidan olla sitten vielä tyhmempi, kun ei luvannut edes tehdä minusta kuningatarta.
Kun on luuseri eikä ole eikä saa oikeita töitä. Tämäkin todennäköisesti kouluja käymätön.
Sanoit kuitenkin että se teki piha hommia ja muita korjaushommia kun itse olit töissä. Ehkä hän näillä yritti hyvittää loisimistaan.