Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ootteko aina saaneet ruuat mukaan kotiin ravintolasta, jos ette jaksa syödä siellä kaikkea?

Vierailija
08.08.2018 |

onko tullut vastaan tilanteita, että kielletään tämä? Vai onko aina ok

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin saanut aina.

Vierailija
2/8 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaisissa ravintoloissa, pitserioissa, yms. saanut aina mukaan, mutta esim. hienommissa ravintoloissa en ole edes kehdannut kysyä.  Tosin niissä yleensä jaksaa syödäkin koko annoksen.

Miksi kysyt? Etkö saanut jostakin mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes pyytänyt. 

Vierailija
4/8 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sen ruuan, mikä on lautasella. Olen jo maksanut sen.

Mutta en ole saanut muovirasiaa, johon käydä aterian jälkeen keräämässä tarjoilupöydältä hieman santsiannosta kotimatkaa varten.

Vierailija
5/8 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmissa ravintoloissa ei saa, ja loukkaantuvat vähän jos joku kysyykin. Mutta perus pizzerioista, kiinalaisista, kebabpaikoista kyllä saa. Sittesn on näitä välimuotopaikkoja, jotka ei ole mitään fine diningiä muttei pikaruokaakaan, ne on vaikeampia koska osa mielellään pakkaa jäännösruoan mukaan, osassa saatetaan tylysti todeta että tämä ei ole mikään pizzeria tms.

Vierailija
6/8 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen saanut kun olen pyytänyt. Jopa niissä hienommissa ravintoloissa. Ei se niissäkään sen fiinimpää ole heittää ruokaa roskikseen....

Vierailija
7/8 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmissa ravintoloissa ei saa, ja loukkaantuvat vähän jos joku kysyykin. Mutta perus pizzerioista, kiinalaisista, kebabpaikoista kyllä saa. Sittesn on näitä välimuotopaikkoja, jotka ei ole mitään fine diningiä muttei pikaruokaakaan, ne on vaikeampia koska osa mielellään pakkaa jäännösruoan mukaan, osassa saatetaan tylysti todeta että tämä ei ole mikään pizzeria tms.

Minulla taas päinvastainen kokemus eli mitä kalliimpi annos, sitä varmemmin sen saa lautaselta kotiin.

Vierailija
8/8 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas päinvastainen kokemus eli mitä kalliimpi annos, sitä varmemmin sen saa lautaselta kotiin.

Mä erehdyin viimeksi kysymään Brondassa Helsingissä ja kyllä tuli ylimielinen ja tyly vastaus tarjoilijalta, alkoi ihan hävettää että miksi menin edes kysymään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme