Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettaisitko karvojen ajelemisen jos miehesi niin haluaisi?

Vierailija
08.08.2018 |

Voisitko siis alkaa kasvattamaan normaalia pehkoa alapäähän jos mies tällaista haluaisi? Te jotka olette sitä mieltä että ikinä, mitä ajattelet siitä jos mies tällaisesta valtavasti kiihottuisi ja te ette hänelle sitä iloa soisi? Miksi ette soisi miehelle kiihottumista?

Te jotka olette aina olleet karvattomia, niin mitä ajattelet karvoista naisella? Jos teillä yhtäkkiä olisinkin tuuhea kolmio alapäässä niin hävettäisikö esimerkiksi mennä ystävien kanssa mökkisaunaan tai kylpylään? Häpeäisittekö karvaista alapäätä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, ja olen aikaisemmin kasvattanutkin. Jos noin vähällä vaivalla saa miehen iloiseksi, niin miksipä ei :) 

Olen itse aina ollut karvaton kun tykkään siitä, mutta ei mua nyt mitenkään hävettäisi puskaillakaan. Eikä hävettänytkään. 

Vierailija
2/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En tekisi mitään vastoin omaa vakaumustani tai mukavuuttani vain sen takia että joku mies niin haluaisi. Jos en kelpaisi juuri sellaisena kun olen, saisi mennä siitä missä on viis hirttä poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanutkin. En siksi, että mies karvoista erityisesti innostuisi, vaan siksi, että mies viis veisaa onko karvoja vai ei. Olen hyvin vähäkarvainen, joten mitään varsinaista pehkoa ei ole, joten en viitsi vaivautua ajelemaan, kun ei miestäkään koko asia hetkauta.

Vierailija
4/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en alkaisi ajelemaan alapäätäni posliiniksi miehen takia. Ja jos joku toinen nainen taas välttämättä haluaa pitää posliinia niin ei hänenkään tarvitse miehen takia olla ajelematta. 

Miksi toisten karvoituksesta tarvitsisi ylipäätään olla mitään mieltä. Ei kuulu toisille ja maksimissaan liikuttaa johonkin suuntaan omaa kumppania. Sekin on huono lähtökohta suhteelle jos kokee tarvetta muuttaa toista suuntaan tai toiseen. Toki mieltymyksistä saa keskustella kunnioittavaan sävyyn.

N23

Vierailija
5/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi vaan viisaampaa kehottaa sitä tulemaan kaapista ulos siinä vaiheessa kun ei enää seiso ellei voi katsella mustan karvatupon pursuamista "börjen" pakaroiden välistä ja unelmoida etupuolen hikisen puskan kätkevän sittenkin sisälleen punaisen pippelin

Vierailija
6/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä aihe naisten alapään karvoituksesta jaksaa aina puhuttaa. 

Vierailija
7/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mies tuollaista koskaan edes pyytäisi. Enkä kasvattaisi, en itse tykkää karvoista alapäässä, en omista enkä miehen.

Vierailija
8/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En tekisi mitään vastoin omaa vakaumustani tai mukavuuttani vain sen takia että joku mies niin haluaisi. Jos en kelpaisi juuri sellaisena kun olen, saisi mennä siitä missä on viis hirttä poikki.

Juurikin näin, miestä ei kuulu yrittää miellyttää parisuhteessa vaan kiusata kaikin mahdollisin keinoin.

Vierailija
9/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lopettaa, en muutenkaan jaksa ajella kuin harvoin. Kauhea vaiva. Oon kyllä naiseksi hyvin karvainen ja ne kasvaa piikikkääksi sängeksi päivän aikana.

Vierailija
10/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten (naiset?) täällä on niin ehdottomia. En usko että KUKAAN oikeasti on niin intohimoisen vakaumuksellinen karva-asiasta, ettäkö tuommoisen takia kannattaisi laittaa parisuhde heti poikki :D Tai no jos on, niin ehkä ihan hyvä sille miehelle että meneekin mokoma suhde poikki. 

Mitä enemmän tätä palstaa luen, sitä parempana naisystävänä itseäni pidän! Kiitos siis siitä! 

Vierailija
11/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poslari alkaa olla vähän so yesterday . Luonnollisuus on kovassa nousussa. Ketä nää karvat tai karvattomuus loputtomasti jaksaa kiinnostaa on mulle täys mysteeri. En mieti hetken vertaa sitä mitä muilla on vaatteitten alla. Aivan sama.

Vierailija
12/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat, ei karvoja tai kiitorata ym aina oman fiiliksen mukaan. Mies sitten päättää omista karvoistaan.

Vierailija
13/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista en voi lopettaa, mitä en ole koskaan aloittanutkaan. ;)

Vierailija
14/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poslari alkaa olla vähän so yesterday . Luonnollisuus on kovassa nousussa.

Joo, yleinen hygienia alkaa olla vähän so yesterday. Luonnolliselta hieltä ja eritteiltä haiseminen on kovassa nousussa.

Sun unissasi siis

Vierailija
15/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poslari alkaa olla vähän so yesterday . Luonnollisuus on kovassa nousussa. Ketä nää karvat tai karvattomuus loputtomasti jaksaa kiinnostaa on mulle täys mysteeri. En mieti hetken vertaa sitä mitä muilla on vaatteitten alla. Aivan sama.

Näinhän sitä sanotaan, mutta todellisuus näyttää olevan erilainen Ainakin palstan naiset ovat kovia sheivaamaan koska eihän kauniilla naisella ällöjä karvoja voi olla! Haisee, kutittaa ja on epäsexyn näköistä! Karvat myös kertovat miten nainen itsestään huolehtii. Jos alapäässä on karvoja niin nainen on muutenkin varmaan laiska ja epäterveellinen ihminen. Tuskin saa mieltäänkään hyvää seksiä!

Vierailija
16/16 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

En tajua miten (naiset?) täällä on niin ehdottomia. En usko että KUKAAN oikeasti on niin intohimoisen vakaumuksellinen karva-asiasta, ettäkö tuommoisen takia kannattaisi laittaa parisuhde heti poikki :D Tai no jos on, niin ehkä ihan hyvä sille miehelle että meneekin mokoma suhde poikki. 

Mitä enemmän tätä palstaa luen, sitä parempana naisystävänä itseäni pidän! Kiitos siis siitä! 

Hyvä! Minäkään en ymmärrä, ettei mitään voisi muka tehdä toisen vuoksi. Joku karvojen ajelun tai ajelemattomuuden pyytäminen kumppanilta ei ole toisen muuttamista ellei nyt jollekin se karvoitus satu olemaan joku tärkein osa koko persoonaa.