Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä vähän aika sitten vannoin etten ikinä,

Vierailija
08.08.2018 |

Ikinä en tinderiin mene.
Ja viime yönä tuli sitten se päähänpisto, että pakko mennä kattoo onks siel tuttui 😆
Tai paremminkin, onkohan mun naapurin mies siellä....

Mutta jos ite painaa aina sitä rastia niin näänkö ollenkaan jos joku on ollu must kiinnostunu? Vai näkeekö vasta sitte jos kumpiki on pyyhkäissyt kuvaa oikealle?

En siellä nyt etsi ketään mut vois huviksee kokeilla nyt samalla kun siel oon oonko yhtää mielenkiintonen kenenkää mielest.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä sain jo ekan supertykkäyksen, hiphei. Mulla on sellanen kuva mistä en ite niin tykkää mut ihan sama kun en sieltä mitään oo ettimässä. Paitsi sitä naapuria.

Vierailija
2/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa mistä se naapuri löytyis helposti ja ihan livenä? Et kyllä usko, mutta siitä naapurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa tässäkin, että en ole kiinnostunut.

Vierailija
4/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mistä se naapuri löytyis helposti ja ihan livenä? Et kyllä usko, mutta siitä naapurista.

Mä tiedän, siellä se on. Mut en uskalla jutella sille, vaikka se on välillä vaikuttanut kiinnostuneelta.

Kerran se tuli sanomaan mulle että haluaisi selittää yhden asian mulle, en voi siitä sen enempää täällä puhua, mutta annoin mun numeron sille että ilmottaa kun haluu jutella, mut se ei koskaan oo ottanu yhteyttä. Jos se ei haluakkaan puhua mulle mitään, ehkä sitä nolottaa.

Mutta sillon kun se tuli juttelee mulle, niin sen katse oli niin hellyyttävä kun se tuli ihan lähelle ja siinä hetken vaan tuijotettiin toisiamme...huohh...mä en saa sitä mielestä.

Kerranki siivosin omaa autoani pihalla, vaan sen takia, että näkisin jos se tulee pihalle. Sitä ei koskaan tapahtunut, mutta tulipahan auto siivottua.

Miten mä voisin sitä lähestyä, nolaamatta ihteeni? Ap

Vierailija
5/5 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi