Outo pyyntö pomon taholta
Jouduin kesken loman pitkälle saikulle ja esimies pyysi tunnukset, että pääsee laittamaan mm. sähköpostiini tiedon poissaolostani. Siis mitä v****a? Ei vissiin ihan ok toimintaa.
Kommentit (9)
Ei ole oikein pyytää kenenkään tunnareita ja toisen sähköpostia ei saa avata. Laita itse se poissaoloviesti sinne?
Hahaa. Miehen pomo yritti vaatia, että teemme avioehdon, kun mies tuli osakkaaksi firmaan. Onneksi mieheni on Todellinen Mies, että sanoi sen olevan kyllä ihan hänen ja minun välinen asia, mikä ei kuulu työnantajalle pätkän vertaa. Olin ja olen hänestä niin ylpeä!
Miksi et ole itse vielä sitä laittanut? Ilmeisesti sinulla on asiakaskontakteja yms jotka ottavat sinuun yhteyden. Jolloin tottakai on tärkeää, että he saavat poissaoloviestin, jossa kerrotaan kenen puoleen kuuluu kääntyä
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole itse vielä sitä laittanut? Ilmeisesti sinulla on asiakaskontakteja yms jotka ottavat sinuun yhteyden. Jolloin tottakai on tärkeää, että he saavat poissaoloviestin, jossa kerrotaan kenen puoleen kuuluu kääntyä
Olen jalka paketissa, joten vaikea liikkua, niin en päässyt itse laittamaan. En vaan ymmärrä, että miksi tunnuksia pyydettiin, kun it-tuki olisi varmaan pystynyt hoitamaan. Mietin vain, että näenkö jälkikäteen esim. onko viestejä avattu ym. (siis vanhempia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jalka paketissa, joten vaikea liikkua, niin en päässyt itse laittamaan. En vaan ymmärrä, että miksi tunnuksia pyydettiin, kun it-tuki olisi varmaan pystynyt hoitamaan. Mietin vain, että näenkö jälkikäteen esim. onko viestejä avattu ym. (siis vanhempia).
Kellään muulla kuin sinulla ei ole tunnuksia säpoosi, edes it-tuella. En antaisi omaa tunnustani pomolle kyllä myöskään, vaan yrittäisin jotenkin saada itseni hinatuksi työpaikalle tai läppärin kotiini jotta saisin viestin tehtyä. Eikö sinulla ole kännykässäsi työsähköpostia? Sitä kauttakin pystyy laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellään muulla kuin sinulla ei ole tunnuksia säpoosi, edes it-tuella. En antaisi omaa tunnustani pomolle kyllä myöskään, vaan yrittäisin jotenkin saada itseni hinatuksi työpaikalle tai läppärin kotiini jotta saisin viestin tehtyä. Eikö sinulla ole kännykässäsi työsähköpostia? Sitä kauttakin pystyy laittamaan.
En ottanut duuniluuria tietenkään lomalle mukaan. Täytyy yrittää joku päivä päästä työmaalle, että saa vaihdettua ne tunnukset. Meillä it-tuki pääsee koneelle jos vaan sen koneen numeron saa, mutta kuulin tästä vaihtoehdosta liian myöhään.
Eihän työsähköposti ole työntekijän oma, vaan kaikki, mitä siellä kirjoitetaan on periaatteessa työnantajan käytettävissä. Ei kai kukaan mitään henkilökohtaista lähetä työnantajan nimissä? Ei minun esimieheni, it-tuki tai kukaan muukaan tietääkseni lue työsähköpostiani, mutta jos esimieheni tai vaikka toimitusjohtaja haluaisi lukea postini, ei minulla olisi mitään sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut duuniluuria tietenkään lomalle mukaan. Täytyy yrittää joku päivä päästä työmaalle, että saa vaihdettua ne tunnukset. Meillä it-tuki pääsee koneelle jos vaan sen koneen numeron saa, mutta kuulin tästä vaihtoehdosta liian myöhään.
Lomalle? Sairasloma ei ole lomaa, sinulla ei ole mitään oikeutta kieltäytyä tekemästä asioita, joita pystyt. Esim työpuheluiden hoitamista ei paketti jalassa estä. Eikä sähköpostien hoitamista.
Up