Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranomistajat pk-seudun kerrostaloissa. Jotain vikaako?

Nikkeri
07.08.2018 |

Millainen kiduttajaluonne ottaa reviiritarpeisen koiran pk-seudun kerrostaloasuntoon? Aivan järjetöntä itsekkyyttä. Kannattaisiko muuttaa hieman väljemmille alueille, jotta koirakin voi nauttia elämästään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano. Olen nyt itse lomalla ja kuuntelin kello kasista lähtien 6 h räksytystä yläkerrasta... Voisi koiraihmiset muuttaa omakoti/rivitaloihin jos niin sen koiran haluavat. Kerrostalossa kärsii sekä koira että naapurit!

Vierailija
2/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö eikä kärsi jos vain ulkoiluttaa koiraansa tarpeeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun hurtan hyvinvointi kun vituttaa kuunnella sitä jatkuvaa räkytystä 😡

Vierailija
4/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä muuta sano. Olen nyt itse lomalla ja kuuntelin kello kasista lähtien 6 h räksytystä yläkerrasta... Voisi koiraihmiset muuttaa omakoti/rivitaloihin jos niin sen koiran haluavat. Kerrostalossa kärsii sekä koira että naapurit!

Muuta itse muualle jos et paria haukkua kestä. :3

Vierailija
5/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun hurtan hyvinvointi kun vituttaa kuunnella sitä jatkuvaa räkytystä 😡

Pitäisikö sinun sitten mennä juttelemaan koiran omistajan luona ja sanoa että koira haukkuu, voisitteko tehdä asialle jotain?

Vierailija
6/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta itse muualle jos et paria haukkua kestä. :3

Muutama haukku on eri asia kuin 6 h yhtäjaksoista räksytystä

Vierailija
7/7 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran räkytystä on tosi ärsyttävä kuunnella pitkiä aikoja, asui kerrostalossa tai landella. Toki kerrostalossa kuuluu sisällekin paremmin, ja on siten raivostuttavaa. Jos koira kärsii eroahdistuksesta, se on kyllä varmastikin stressaavaa myös koiralle ja koiran omistajalle, siksi ne koirat pitäisikin kouluttaa yksinoloon. Osa koiranomistajista näin tekeekin ja osaa homman, aidosti yrittää vaikuttaa koiransa kasvatukseen ja olemiseen. Sitten on ne, joita ei erityisemmin kiinnosta. Kyllä hyvin monet koirarodut lähtökohtaisesti sopivat hyvin kerrostaloon, ehkä kaikken haukku- ja vahtimisviettisimmillä roduilla kerrostaloon sopivuutta pitäisi miettiä paremmin - tai ainakin sitten osata kasvattaa koira oikein. Hyvin monet koirat osaavat asua tiiviissä ihmisyhteisössä hienosti. Onneksi omat koirat osaavat olla haukkumatta, vaikka ei kerrostalossa asutakaan, ei tulisi mieleen edes mökillä antaa koiran haukkua enemmälti, vaan kyllä koiran häiritsevään käytökseen on hyvä puuttua, se on koirankin etu pystyä olemaan rauhassa ja käyttäytyä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän