Nainen, 42: ”En ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä... olen hyväksynyt, että olen yksineläjä aina”
Surullista, että on ihmisiä, jotka eivät toiveistaan huolimatta löydä kumppania...
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201808072201120536_rk…
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi olisi surullista, ettei tarvitse harrastaa seksiä. Sehän on suuri helpotus ja kiitollisuuden aihe!
Enpä usko, että se seksi on tärkein syy kumppanin löytämiselle, ei itselläni ainakaan ole ollut. Kyllä sitä seksiä saa nykypäivänä ilman kumppaniakin, jos vain haluaa (omahoitoisesti tai maksullisena).
""Olen 42-vuotias nainen ja Pekan tavoin minäkään en ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. En ole koskaan edes käynyt treffeillä, eli minulla ei ole mitään kokemusta parisuhteista. Olin koulukiusattu lapsi, jonka itsetunto vietiin täysin kouluaikana. Olen myös edelleen aivan kamalan ujo. En ole koskaan uskaltanut lähestyä ketään, mutta ei kukaan ole koskaan myöskään lähestynyt minua."
En ymmärrä. Miksi tuo ei ole avannut tinderiä? Varmasti pääsisi välittömästi treffeille?
Tuntuu tosi usein varsinkin naisten tapauksissa että nainen on vain ollut todella pelokas eikä ole yrittänyt edes. Nainen saa aina treffejä kyllä halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
""Olen 42-vuotias nainen ja Pekan tavoin minäkään en ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. En ole koskaan edes käynyt treffeillä, eli minulla ei ole mitään kokemusta parisuhteista. Olin koulukiusattu lapsi, jonka itsetunto vietiin täysin kouluaikana. Olen myös edelleen aivan kamalan ujo. En ole koskaan uskaltanut lähestyä ketään, mutta ei kukaan ole koskaan myöskään lähestynyt minua."
En ymmärrä. Miksi tuo ei ole avannut tinderiä? Varmasti pääsisi välittömästi treffeille?
Tuntuu tosi usein varsinkin naisten tapauksissa että nainen on vain ollut todella pelokas eikä ole yrittänyt edes. Nainen saa aina treffejä kyllä halutessaan.
Minä uskalsin laittaa nettidetti-ilmoituksen vasta 40-vuotiaana. Ihan sama tausta, mitä tällä kirjoittajalla. Ainoa ero, että olin naimisissa 10v yhden baari-illan jälkeen, kun ex-vaimo kävi tarpeeksi härskisti humalassa käsiksi ja ei antanut minun pilata itsetunto-ongelmilla suhdetta alussa.
Saa vaikka tänä iltana miestä jos haluaa.
No voi jeesus noissa kommenteissa joku "Synkkien vesien maisteri" taas taattua av-laatua. "Minulla on jo kolme korkeakoulututkintoa; antakaa nainen! Byää."
Olen mies ja tuollaiset koulutuksellaan keulivat wannabe-uraohjukset vaikuttavat mielestäni lähinnä kokkareita äänestäviltä sosiopaateilta.
Jos ei ole kauhean ruma läski voisin hyvin käydä korkkaamassa.
Miksi tällaisten ihmisten pitäisi ottaa vaan joku että saa pariutumisen hoidettua, kai he haluavat jonkun jonka kanssa kemiat kohtaa ihan samalla tavalla kuin muutkin
Vierailija kirjoitti:
No voi jeesus noissa kommenteissa joku "Synkkien vesien maisteri" taas taattua av-laatua. "Minulla on jo kolme korkeakoulututkintoa; antakaa nainen! Byää."
Olen mies ja tuollaiset koulutuksellaan keulivat wannabe-uraohjukset vaikuttavat mielestäni lähinnä kokkareita äänestäviltä sosiopaateilta.
Kyllähän sen miehenä ymmärtää hyvin että miksi se keulii koulutuksillaan kun naiset niin useasti itkee sitä miesten koulutuksen puutetta..
Vierailija kirjoitti:
Tuossahan se on suoraan kerrottu: "itsetunto vietiin täysin kouluaikana. Olen myös edelleen aivan kamalan ujo". Itse olen 28-vuotias mies ja täysin samassa tilanteessa. Pelkkä ajatuskin tinder-profiilista saa pulssini kohoamaan ja ahdistuksen aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on just näitä tasojankuttajia. Niinpä nousi tuonkin markkina-arvo maisteritutkinnoilla, melkein sai kusipäisyydenkin anteeksi! Paino sanalla ”melkein”.
Ihanaa, että tuossa jutussa oli nostettu homoseksuaalitkin esille. Mietin aina, kun miehet laskevat noita matemaattisia kaavojaan näissä monissa ketjuissa, että eihän jokaista miestä ja naista varten ole just sitä vastakkaista sukupuolta edustava henkilö vaan jako pitää tehdä myös samaa sukupuolta kaipaavien kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen miehenä ymmärtää hyvin että miksi se keulii koulutuksillaan kun naiset niin useasti itkee sitä miesten koulutuksen puutetta..
Te muut miehet sitä itkette. Ei naiset.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi olisi surullista, ettei tarvitse harrastaa seksiä. Sehän on suuri helpotus ja kiitollisuuden aihe!
Olen onnellinen, että minulla on ihana mies, jonka kanssa voin harrastaa seksiä vaikka joka päivä. Seksi on ihanaa, vapauttavaa, aitoa ja upean eläimellistä!