Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12238)
Jodi Picoult: 19 minuuttia
Hyvä kirja, mutta aika ahdistava.
Rachel Kushnerin Luomisen järvi. Kehuttu ja kiitelty, eikä aiheetta.
Anne Tylerin Kellotanssi. Tää on jotenkin mainio. Varmaan monien mielestä ois tylsä, mutta mä jotenkin tykkään tästä tyylistä. Kirjassa ei varsinaisesti tapahdu paljonkaan, lähinnä seurataan yhdysvaltalaisen naisen elämää ja ajatuksia.
Aloitin juuri Neil Gaimanin Neverwhere-kirjan. Jos häneen kohdistuneet syytökset pitävät paikkansa, niin jätän kirjan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin juuri Neil Gaimanin Neverwhere-kirjan. Jos häneen kohdistuneet syytökset pitävät paikkansa, niin jätän kirjan kesken.
Lue nopeasti sitä on vaikea jättää kesken.
Vierailija kirjoitti:
Stef Penneyn Mäkymättömät.
Mustalaisyhteisöön sijoittuva mysteeri.
Olen tainnut tämän joskus lukea, tuntuu tutulta.
Tietysti Näkymättömät!
Tämä ei ole rakkauskomedia.
Sunnittelin väkisin alun läpi koska kirjassa kuvataan realistisesti Lontoossa asumista. Yritin ymmärtää nuoremman sukupolven hipsterielämää. Yleensä seksikohtaukset eivät minua hetkauta, mutta yhteen kalisevat kultaiset napakorut olivat liikaa. Jäi kesken.
Peter James Kuoleman koirat. Roy Grace dekkari, sattui vaan ajankohtainen aihe, koirien salakuljetus ym. Liekö totta, että pentutehtailulla ja koirien salakuljetuksella tienaa paremmin kuin huumekaupalla. Lisäksi rangaistukset ovat mitättömiä, vaikka jäisi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole rakkauskomedia.
Sunnittelin väkisin alun läpi koska kirjassa kuvataan realistisesti Lontoossa asumista. Yritin ymmärtää nuoremman sukupolven hipsterielämää. Yleensä seksikohtaukset eivät minua hetkauta, mutta yhteen kalisevat kultaiset napakorut olivat liikaa. Jäi kesken.
🤣😂😅😂🤣😂😅
Joseph Konrad: Pimeyden sydän
Vierailija kirjoitti:
Peter James Kuoleman koirat. Roy Grace dekkari, sattui vaan ajankohtainen aihe, koirien salakuljetus ym. Liekö totta, että pentutehtailulla ja koirien salakuljetuksella tienaa paremmin kuin huumekaupalla. Lisäksi rangaistukset ovat mitättömiä, vaikka jäisi kiinni.
Siinä mielessä totta, että pentutehtailu ja koirien salakuljetus on kolmanneksi tuottavin salakuljetusalahuumeiden ja asekaupan jälkeen. Ja rangaistukset minimaaliset verrattuna noihin kahteen muuhun.
Sampo Terho Stalingradin viemärit
Melkoinen järkäle, mutta mielenkiintoinen.
Ellie Midwood,
Tyttö joka pakeni Auschwitzista
Nora Roberts: Kuutamokeikka
Vierailija kirjoitti:
Agatha Christien kirja alkuperäisellä nimellään "Kymmenen Pientä N......poikaa". Ko. suomennos on vuodelta 1981. Kirjan kansikuvakin on nimensä mukainen.
Miksihän se oli noin käännetty? Alkuperäinen oli Ten little indian boys.
Dostoyevskin Veljekset Kazamarov.
Heikki Silvennoisen elämäkerta
Kristina Ohlsson: Mion blues. Luin yhdessä päivässä sarjan edellisen osan, Lotus blues. Melko koukuttava kirja siis.