Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12212)
Matthew Perryn omaelämäkerta.
Eppu Nuotio ja Pirkko Soininen: Nainen parvekkeella.
Taideteoksen ympärille kehittyvä rikosromaani- aika hyvä.
Kuka pelkää noitia, huippu lasten kirja.
How to live with a massive penis
Camilla Sten: Arvtagaren
Tykkään lukea dekkareita englanniksi ja ruotsiksi pitääkseni yllä kielitaitoa.
Raija Orasen Minä, Armi Maria R. on kesken ja vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täältä on poistunut kommentteja? Täysin asiallista tekstiä ollut niissä. Onneksi otin hyvän vinkin talteen.
Näköjään minunkin lukemani kirja on poistettu. Se oli tietokirja lapista sotavuosina.
Karjala sydämissä, elämänvoimaa itäisistä juurista. Sirpa Pääkkösen ihan monipuolinen kirja, jossa on erilaisia tarinoita jatkosodan aikana Karjalasta paenneiden kertomana.
Kuuntelin sen kylkeen muutaman aiheesta ja Karjalasta tehdyn laulunkin, mm. Evakon laulu, Heili Karjalasta, Veteraanin iltahuuto ja Karjalan kunnailla.
Hernan Diaz: Luotto. Romaani rahasta, tässä kerrotaan sijoittajan elämästä ja 20-luvun pörssiromahduksen ajasta. Näkökulman vaihdot ovat kiinnostavia ja teksti sujuvaa. Vähän yli puolivälissä ihmetyttää, miksi tästä niin kohuttiin ja miksi kirja sai Pulitzer-palkinnon.
Virginie Grimaldin Suloisimmat hetket.
Tarina äidinrakkaudesta ja elämän käännekohdista.
Jason Miller: Real Sorcery - Strategies for Powerful Magick
Agatha Christien Kurpitsajuhla. Luettu ennenkin, kuten kaikki muutkin Poirotit. Kuuluu suosikkeihin :)
Margareta Magnusson: Vanhene kuin ruotsalainen: Elämänohjeita eräältä, joka (todennäköisesti) kuolee ennen sinua
Hanna Weselius: Nimetön: Nanette Kottaraisen muotokuva
Työelämässä olen, Vanhusten viikon innoittamana.
Jessica Fellowesin Mitfordin skandaali.
Nyt menee juuri tölkistä karjala mutta vilenin tuotantoon tutustuisin miälelläni .
先輩がうざい後輩の話
Luen ainoastaan japanilaista kirjallisuutta ja kirjoja. 先輩がうざい後輩の話 on ollut kesken jo jonkin aikaa. Pitäisi vain jaksaa jatkaa lukemista. Olen vain ollut todella kiireinen.
Anders de la Motte & Måns Nilsson:
Antiikkikauppiaan kuolema
Varsin viihdyttävä ruotsidekkari. Kepeää ja koukuttavaa.