Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12232)
Suo, kuokka ja Hollywood, Angelika ja Ismo Leikola.
The Business book.
Yritysten toiminnan periaatteet, teoriat, historia ja monia nykyaikaisia ratkaisuja 2010-luvun lopulle asti.
Vierailija kirjoitti:
Tilkkuterapiaa.
Miksi alapeukkua?
Harry Potter ja Azkabanin vanki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Kalle Päätalon Iijoki-sarjan 8. osa "Miinoitettu rauha".
Toista kertaa luen tätä mammuttiomaelämänkertaa.
Mulla on menossa neljäs kerta ja Hyvästi, Iijoki. On kyllä melkoinen elämäntyö!
Eipä kelpaa kenellekään, ei edes antikvariaatteihin. Kesällä 2021 heitettiin apen jäämistöstä roskiin koko Päätalo-sarja tuosta mainitusta syystä.
Nettiantikvariaatit pyytävät 15-35€/kpl.
Eli kyllä ne taas ovat alkaneet lukijansa löytää.
Minun kokoelmastani puuttuu "loimujen aikaan", kävin kirpparilta etsimässä, mutta en löytänyt. Kysyin myyjältä, joko Päätalo on alkanut myydä. Sanoi, että on hieman virkistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Aku Ankan taskukirja kun en viitsi muuta lukee.
Ostin kirpparilta Akun Onnenpäivät- taskarin.
Lapsuusmuistoja...
Ko. numerossa on mainio Hamlet-versio.
Vierailija kirjoitti:
Tilkkuterapiaa.
Jos pidit tästä, vinkkinä että Minna Haapasalon Kierrätyshäät ilmestyy 29.5.2023.
Riinan kierrätyssisustusbisnes on kirjailijan sivun mukaan lähtenyt lentoon ja tarina jatkuu.
Mastersin Shrine of Jeffrey Dahmer.
Assburger kirjoitti:
Minä ehkä 30 vuotta sitten joskus kirjastossa tartuin Päätalon kirjaan, kun niitä niin hehkutettiin, mutta avasimpa minkä kirjan tahansa ja mistä hohtaa tahansa, niin aina siellä kiroiltiin älyttämästi ja kerrottiin isän ja äidin seksipuuhista. Päätalo siellä kertoi, miten hän oli kaksivuotias ja silmät selällään omasta sängystään seuraili, kun vanhemmat pani jne jne. Huhheijaa, koskaan ei tarvinnut lainata ensimmäistäkään. Joku sanoi, että kovin olivat pitkäveteisiä ja jostain pikkujutusta kirjoitettiin sivukaupalla.
No mutta onhan se hyvä, että kaikenlaisella kirjallisuudella on oma kannattajakunta.
Itsellä menossa nyt Tanja Kaarlelan Noutaja. Kieja vasta alussa , en osaa sanoa onko hyvä vai huono. Aikaisemmin en tämän kirjailijan tuotantoon ole tutustunut.
Tapani Bagge:Murhan Sävel. Tuo Bagge on toimittanut tämän sillä tämä on novellikokoelma 19 eri kirjailijalta.
Adrienne Youngin Spells for Forgetting
Håkan Nesserin Koston jumalatar.
Ehdin olla jo pettynyt Nesseriin, luin pari ei-dekkaria siltä, enkä tykännyt yhtään. Ihme älyllistä haahuilua ja snobbailua. Koston jumalatar taas on vanhaa ja hyvää, Barbarotti ja Eva parempana kuin pitkään aikaan.
Villissä lännessä . YLE t.2006-20010 USAssa. Ennakoi hyvin asuntokuplaa silloin. Yhtä huonolta näyttää nyt! Kesken pahasti vielä.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Mulla on menossa neljäs kerta ja Hyvästi, Iijoki. On kyllä melkoinen elämäntyö!
Eipä kelpaa kenellekään, ei edes antikvariaatteihin. Kesällä 2021 heitettiin apen jäämistöstä roskiin koko Päätalo-sarja tuosta mainitusta syystä.
Nettiantikvariaatit pyytävät 15-35€/kpl.
Eli kyllä ne taas ovat alkaneet lukijansa löytää.
Minun kokoelmastani puuttuu "loimujen aikaan", kävin kirpparilta etsimässä, mutta en löytänyt. Kysyin myyjältä, joko Päätalo on alkanut myydä. Sanoi, että on hieman virkistynyt.
Eivät kelvanneet Helsingin kokoisessa kaupungissa puolitoista vuotta sitten. Semmost se on, maailman meno. Toivottavasti menivät edes polttolaitokseen etteivät kaatopaikalle päätyneet. Ulkopaikkakuntalaisina emme tiedä Helsingin meiningistä.
Sally Thornen toinen ensivaikutelma. Sopii hömppälukemiseksi.