Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12232)
Vierailija kirjoitti:
Juha Matias Lehtosen Terveys ja humpuuki - Kaikki mikä parantamisessa on mennyt vikaan.
Hauska :).
Ei ollutkaan hauska, kun pidemmälle lukee. Aika kauheita juttuja. :(
Lucy Foleyn Avain.
Hyvältä vaikuttaa heti alussa.
Danielle Steel - Ei rakkautta suurempaa
Päättymätön riemu ja the two towers
Suuria odotuksia Dickensiltä. On varmaan parikymmentä vuotta, kun olen viimeksi lukenut hänen kirjojaan, vaikka muistin niistä pitäneeni. Ihan viihdyttävä ollut, vaikka vähän hitaasti olen päässyt eteenpäin.
Aku Ankan taskukirja kun en viitsi muuta lukee.
Tommi Kinnusen Pimeät kuut menossa. Olen lukenut Neljäntienristeyksen, mutta en Pinttiä enkä Ei kertonut katuvansa. Joka tapauksessa Neljäntienristeyksestä ei oikein pitänyt, mutta tämä Pimeät kuut on hyvä.
Teos kuvaa opettajan roolin ja opettamisen ahdistavuutta, opettajaan kohdistuvia vaatimuksia ja odotuksia, jatkuvaa riittämättömyyden tunnetta, onnistumisia ja epäonnistumisia työssä, hirveää työn määrää ja unelmointia, että olisi aikaa itsellekin, olla vaan. Voimien loppumista. Kaikki tämä osuu kipeästi.
Cixin Liun Pallosalama
Yllättävän hyvä tieteisjännäri
Leena Lehtolaisen Valapatto.
Yllättävän erilainen, kuin esim Maria Kallio kirjat. Piti ihan pari kertaa tarkistaa, että kirjoittaja todellakin on Lehtolainen :D
Tykkäsin kirjasta vaikka päähenkilöt oli ehkä turhankin traumasoituneita. Hauska kirja , luin parissa illassa(yössä).
Ann Cleevesin The Rising Tide. Uusin Vera Stanhope, julkaistu viime vuonna. Tuttua, taattua Cleeves-laatua.
Kalle Päätalon Iijoki-sarjan 8. osa "Miinoitettu rauha".
Toista kertaa luen tätä mammuttiomaelämänkertaa.
Assburger kirjoitti:
Mulla on menossa neljäs kerta ja Hyvästi, Iijoki. On kyllä melkoinen elämäntyö!
Eevi Vuoriston Tunne itsesi parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Mulla on menossa neljäs kerta ja Hyvästi, Iijoki. On kyllä melkoinen elämäntyö!
Eipä kelpaa kenellekään, ei edes antikvariaatteihin. Kesällä 2021 heitettiin apen jäämistöstä roskiin koko Päätalo-sarja tuosta mainitusta syystä.
Raija Orasen Acté. Ihan hyvä.