Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12239)
Camilla Greben Ajasta ikuisuuteen.
Tosi hyviä hänen kirjansa! Tämä oli ostoslistallani mutta bongasin kirjaston pikalainahyllystä joten raha säästyi.
Vierailija kirjoitti:
Saara Villan Äidin lokikirja.
Äiti oli kääntäjä Kyllikki Villa ja Saara matkusti hänen kanssaan lapsena rahtilaivoilla ympäri maailmaa.
Kyllikki oli yksinhuoltaja ja ammatiltaan kääntäjä. Hän keksi että voi tehdä työnsä näillä matkoilla. Ruoka ja hytti kuuluivat hintaan ja kaksikko näki maailmaa. Kyllikki Villa on kirjoittanut itse Vanhan naisen lokikirjan, jossa kertoo viimeisistä, yksin tehdyistä matkoista, kun Saara oli aikuinen.
Muitakin aiheeseen liittyviä on kirjoittanut. Erikoisia elämänkohtaloita.
Onko hyvä? Vanhan naisen lokikirja oli minusta tappavan jaaritteleva ja tylsä.
Unikuunneltavana ollut nyt Marcus Rosenlundin Pieni suuri elämä. Olen kuunnellut Rosenlundin muutkin (Sää joka muutti maailmaa ja Kohti korkeuksia: Ajatusmatkalla avaruudessa). Romaanipuolella taas pitkään ahminut trillereitä, viimeksi Veronica Sjöstrandia ja Liina Putkosta.
Vierailija kirjoitti:
Pierre Lemaitren Kyykäärme.
Hänen kirjojaan olen lukenut ja tykännyt, tämäkin vaikuttaa lupaavalta.
Lemaitre on kyllä huippu. Harmikseni luin tämän romaanin esipuheesta, että lisää dekkareita/ trillereitä ei ehkä ole tulossa häneltä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysimusta sydän.
On hyvä!
Aah, nytkö on ilmestynyt uusi Gormoran Strike -romaani! Jes, heti kuunteluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysimusta sydän.
On hyvä!
Aah, nytkö on ilmestynyt uusi Gormoran Strike -romaani! Jes, heti kuunteluun!
Olen ottanut pätkiä HBO:sta ihan vain saadakseni katsoa Strike-filmatisoinnit. Tom Burkea katselee vaikka viikon syömättä.
Laura Honkasalo: Keski-ikäinen elämäni
The Crime Book.
Kuuluisia rikoksia charmanteista maantierosvoista ja suuresta junaryöstöstä, DB Cooperin kautta ihan niihin julmempiinkin asti.
Lukeeko ihmiset kirjoja nykyaikana. Mä en kyllä tiedäoikeen ketään joka lukee kirjoja. Toki ennenvanhaan niitä luettiin
Sally Beauman / Valkea kyyhky
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko ihmiset kirjoja nykyaikana. Mä en kyllä tiedäoikeen ketään joka lukee kirjoja. Toki ennenvanhaan niitä luettiin
Tottakai. Hyvä kirja voittaa hyvänkin leffan. Lukeminen rentouttaa ja hyvää ajanvietettä.
Löysin black ed.com aika hyvä palkkataso. MUILLA KOKEMUKSIA?
Kalle Päätalon Pohjalta ponnistaen.
Hyvä ketju, löytynyt jo monta vahvaa vinkkiä!
Miekka Lappalaisen Smittenin murha.
Nilla Kjellsdotter: Kivipuiston tyttö
Sisko Savonlahti, Kai minä halusin tätä
Riku Siivosen Kaikki isäni tavarat.
Just aloitin joten en osaa kommentoida sisältöä.
Pakko hehkuttaa kirjan lukeneena, että Weirin kirjoista tähän mennessä paras. Tästä on tulossa myös leffa.