Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12269)
Kesken on Sinun Margot, joka sai juuri Hesarin esikoiskirjapalkinnon. Ei ole kovin kummoinen.
Ilmestyskirja , 20 peto ja väärä profeetta heitettiin tuliseen järveen . YouTube La Palma 🌋 tulujärvi .
Juurihoito, Majakka, Huumattu, Keho, Hyto, Tähden takaa, Luminainen, Äiti, päiväkirja 😉
Scott Bergstrom: The cruelty - nyt olet yksin.
Oikein suositeltava trilleri, jossa 17-vuotias tyttö kulkee halki Euroopan ja etsii rikollisliigan kaappaamaa agentti-isää. Vauhdikas, kiinnostava, ei turhia sivukiemuroita. Takakannessa kuvataan James Bondin ja Katniss Evergreenin sekoitukseksi, mutta minua ärsyttää aina kun verrataan Nälkäpeliin. Tässä ei ole mitään scifiä, vain kovan luokan rikollisia. Pikemminkin tulee mieleen Lisbeth Salander, vaikkei päähenkilö olekaan mikään hakkerinero. Kirjalle on jatko-osakin, aion hakea kirjastosta heti huomenna.
aSTaavakra-saMhitaa (ashtaavakra-sanghitaa), keskustelu myyttisen muinaisintialaisen kunkku Janakan ja hänen gurunsa, aSTaa-vakran (= 8 epämuodostumaa!*) välillä.
* Hän kritisoi kohdussa ollessaan isänsä, sikakuuluisan RSin (rishin) veda-resitaatiota, josta löysi
8 virhettä. Tuon vuoksi faija kirosi hänelle 8 epämuodostumaa, mm. länkisääret, kyrmyniskan ja kierot silmät.
Juuri sain luettua Knausqårdin Aamutähden. Erittäin hyvä.
Nyt vuorossa Nicci French: Keskiviikkoa odottaessa. Olen tykännyt todella paljon sarjan kahdesta aiemmasta kirjasta.
Vierailija kirjoitti:
MAx Seeck, Kauna.
Osa 3 trilogiassa(?) josta olen aiemmin lukenut Uskollinen lukija ja Pahan verkko kirjat. Loistavia.
Kauna ihan hyvä, Uskollinen lukija huippu mutta Pahan verkko surkea.
Nyt menee välillä tietokirjallisuutta: Daniel E. Liebermanin Ihmiskehon lyhyt historia. Kiintoisa on.
Hyllystä löytyi Stockholmissa 1790 painettu Johan Ludvic Wagners / Öden . Koska en osaa ruotsikieltä ja teksti on vielä arvattavasti hiukan vanhahtavaa tulee lukemisen riemua riittämään tavanomaista pitempään.
Lucinda Rileyn Perhosten huone.
Ei hassumpi teos, mukavan paksu!