Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12264)
Barbara ja muita hurrikaaneja, hirveän hyvä. Short story-tyyppisiä juttuja.
Stendahl: Punainen ja musta.
Tuula Palolan Varjele sydämesi
Vierailija kirjoitti:
Nyt on menossa mielenkiintoinen kirja tuhat ja yksi tapaa tehdä hansikkaat jotka voit pakkasella vetää käteen.
Luin ensin: "...joilla voit pakkasella vetää käteen."
Winston Grahamin Musta kuu, luen Ross Poldark-sarjan kirjat järjestyksessä
Robert Galbraith (J.K. Rowling) Valkoinen kuolema. 4. kirja häneltä tätä sarjaa. Aikaisemmat olen jo lukenut, hyvät henkilöhahmot ja juonet. Suosittelen!
Olen lukenut puolet "soturimunkin oppipoika" kirjasta. En odottanut tämän olevan näin hauska. On toki myös traaginen. Sen verran koukuttava että loppuun asti luen...
Aki Ollikainen, Pastoraali
Näppärä pieni kirja yhden kesäyön tapahtumista. Ajatustaustana Sillanpään kesäyöromaanit.
Todella kauniisti kerrottu vanhusten lempeästä rakkaudesta, muistisairasta vaimoa hoitava pappa muistaa Sirkan sellaisena kuin hän oli ja nytkin kohtelee rakastaen.
Nuoria ihmisiä, susivaaraa, kokaiinia ja kaikkea muutakin löytyy. Hyvä kirja! Ei kuitenkaa yllä Ollikaisen Nälkävuoden tasolle. Ehkä. Voi ohittaakin.
Pauliina Vanhatalo, Toinen elämä
Keski-ikäisen naisen kriiseilyä. Ei uponnut minuun, mutta minä olenkin jo vanhus ja näen tällaiset kriiseilyt turhanpäiväisinä oikeiden kriisien varjoina. Miksi pitää tuskailla, vaikka on terveet lapset, oma koti, ammatti ja hyvä mies. Miksi mikään ei riitä?
Henriikka Tavi, Tellervo
Tellervo haluaa miehen! Amerikkalaisen gurun oppien mukaisesti toimien hän deittailee useampaakin ja muuttaa Jarkon kanssa yhteenkin. Hauska itseironinen (tai sitten on oikeasti autistinen päähenkilö) ote kirjassa, en tiedä onko hyvä vai huono juttu. Puolessa välissä mennään ja pakko lukea loppuun, miten Tellervon käy.
Kate Morton salaisuuden kantaja
Kirjoituksia kellarista.
Kellarikirjoittaja on kirjaimellisesti mä irl.
Faktojen maailma. Alaotsikkona : Asiat ovat paremmin kuin luulet. Viime vuonna kuollut kirjan tekijä Hans Rosling kirjan takakannessa: ”Tämä kirja on elämäntehtäväni: viimeinen taistelu tietämättömyyttä vastaan.” Suosittelen kaikille, avaa kokonaan uuden näkökulman maailman tilaan.
Nina George:Pieni kirjapuoti Pariisissa.
Cassandra Clare: City of heavenly fire.