Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12260)
Antti Tuiskun Antti Tapani ja Liza Marklundin Pärlfarmen
Andersonin ja Sallyn Numeropeli. Kirja käsittelee jalkapallotilastoja ja niiden analyysia. Olen vasta johdannossa, mutta odotukset ovat korkealla.
Mari Mörön Kukkanuottasilla. Lyhyitä tarinoita puutarhahullun elämästä. Sopii mulle kuin istutuslapio kouraan 🌻
Komi räikkörsen elämekerta öuen nyt t sirp a
John Irvingin Garpin maailma. Ihan ok. Uskon, että paranee loppua kohden. Odotin ehkä kuitenkin jotain aivan huikeaa kaikista sen saamista kehuista päätellen. Mutta mulla onkin kamalan kriittinen maku..
Luen juuri nyt Kama Sutran jatko-osaa Kamat Sutturaan.
Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Mein kampf.
Erittäin tylsä ja huonosti kirjoitettu mielestäni. Saksaksiko luet?
Kehveli. Se Antti Heikkisen uusin humoristinen romaani on lukusessa ja joo. On se hauska.
Vierailija kirjoitti:
Kehveli. Se Antti Heikkisen uusin humoristinen romaani on lukusessa ja joo. On se hauska.
Minä tykkäsin kovasti tästä myös.
Nassim Nicholas Taleb: Musta Joutsen
Mikähän tässä kirjan nimessä oli sensuroinnin arvoista, kokeillaan uudelleen:
Nas sim Nicholas Ta leb: Musta joutsen
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tässä kirjan nimessä oli sensuroinnin arvoista, kokeillaan uudelleen:
Nas sim Nicholas Ta leb: Musta joutsen
Hupsista, ei näköjään mitään... Harvoin kommentit pääsevät tuosta hyväksynnästä enää läpi, mutta tällä kertaa pääsi.
Mielensäpahoittaja. Ihan hauska, mutta vaikuttaa vähän väkisin väännetyltä.
Tällä hetkellä on kesken Kalevala ja loppusuoralla zimbabwelaisen kirjailijan Tsitsi Dangaremban kirja Tambu.
Metsästäjäntutkinto. Lisäksi Julian Fellowes - Belgravia!
Kaks on kesken. Andy McCoyn elämänkerta ja Joonas Tolvasen soturimunkin oppipoika.
Mä tarkoitin sen lukusuosituksen yleisesti, en sinulle. Et kirjoittanut epäselvästi.
Ap