Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12270)
Robert Kirkman & Jay Bonansinga: Tie Woodburyyn
Jatkoa aiemmin lukemalleni Kuvernöörin nousu -kirjalle. Kuuluu siis Walking Deadin Kuvernööri-alasarjaan, johon näkyy kuuluvan peräti viisi osaa! Vähän zombiemättöä siis iltalukemiseksi taas.
"Lilly Caul pakenee henkensä kaupalla alati kasvavaa zombilaumaa ja päätyy täydelliseltä vaikuttavaan turvapaikkaan, Woodburyyn. Lakia ja järjestystä pitää yllä itsensä kuvernööriksi nimittänyt Philip Blake, mutta pian Lilly huomaa Philipin ajatusten kulkevan vaarallisilla raiteilla."
Vierailija kirjoitti:
Yöpöydälläni kirja Buddhan opetuksia, toimittanut Jack Kornfield. Luen joka päivä muutaman kirjan lyhyistä luvuista ääneen itselleni.
Olen omistanut kirjan jo vuosikymmeniä, mutta nyt vasta oli sopiva hetki alkaa sitä lukea.
Olen poistamassa kotikirjastoani, tämä tuli hyllystä vastaan ja päätin heti että sitä en suoraan laita poistoihin, vaan katson mitä sillä olisi minulle annettavaa.
Kirjani menevät joko poltettavaan jätteeseen tai kierrätykseen. Vien kirjaston kierrätyshyllyyn kassillisen kerrallaan.
Miksi luovut kotikirjastostasi?
En ole edellinen, mutta luovuin sadoista kirjoista, koska kämppä pysyy helpommin tikissä. Saan kaikki kirjat halutessani joko kirjastosta tai netistä. Toki säästi joitain satoja tärkeimpiä. Muuttokin on tulossa pian, eikä tartte roudaa kirjalaatikoita.
*roudata (anteeksi, järkyttävä sanamuoto tuli edelliseen ja se varmasti raastoi mieliä...)
Murhalesken muistelmat. Rankka tarina.
Vierailija kirjoitti:
Millainen kirja on muuten? Viekö vallan mennessänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen kirja on muuten? Viekö vallan mennessänsä.
Hyvin jäsennelty. Ei turhaa toistoa kuten siinä Kuusiirannan kirjassa.
Luin just kirjan Lintuneideistä, jotka emigrantit (Nora ja Rina Thiess) asuivat Littoisten Solgårdin ränsistyneessä huvilassa.
Rakkaudella sisaresi - Pirjo-Riitta Tähti
Sain kiireellisen lukusuosituksen kirjasta joka liittyy osittain Porissa tapahtuneeseen vanhaan murha tapaukseen.
Joop Wassenaar - Zem, or The Skill to Catch a Killer
Anna Jansson: Hylynryöstäjä.
Kuolettavan tylsä ja sivutolkulla tyhjänpäiväistä lässyttämistä. Onneksi ei mennyt rahaa hukkaan kuin 1e kirpparilla.
Vierailija kirjoitti:
Knut Kainz Rognerudin Oligarkki. Kuinka Venäjä huijasi länttä.
Viimeistään tuon kirjan luettuasi silmät avautuvat maailmanmenosta! Kaikki ovat ostettavissa.
Jenni Multisilta: Yksi teistä kuolee.
Psykologista jännitystä. Kirjan henkilöt 27v. Olen itse jo 2x27v., mutta ihan ok.
Saman kirjailijan toinen kirja odottamassa, ja yhden olen lukenut jo.
Uusi nuori kirjailija.
Maija Kajanto: Taatelitalvi.
En oikein ymmärrä sarjan pointtia. Juuri mitään ei tapahdu ja hahmot ovat yksiulotteisia.
Matt Haig Kirjasto. Mielenkiintoinen!
Vierailija kirjoitti:
Maija Kajanto: Taatelitalvi.
En oikein ymmärrä sarjan pointtia. Juuri mitään ei tapahdu ja hahmot ovat yksiulotteisia.
Kuitenkin luet sarjan toista osaa?
David Gillham: Annelies. Hyvin kiinnostava aihe, mutta kirjassa ei ole kehumista. Tosin olen lukenut vasta 20 sivua.
De Saden Sodoman 120 päivää. Hetken mielijohteesta nappasin hyllystä. Yhtään ei harmita ettei tää kirja kiihota millään tavalla. Sairasta settiä.
Kristin Hannah: Tomun ja tuulen maa.
Essi Kummu: Alaston lukupiiri. Ihan tyhmä, en tajunnut juuri mitään, tosi vaikeasti kirjoitettu. Ajanhukkaa, mutta en viitsinyt enää kesken jättää.
Stephen Boothin Putoa ja kuole.