Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?
Kommentit (12270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiapulainen salaisuus.
Aloitin, vaikka eka osa oli pettymys epäuskottavine juonenkäänteineen. Saapa nähdä, jaksaako kiinnostaa loppuun asti.
Yhtä hölmö kuin ekakin. Höh.
Miksi pitäisi olla realistista?
Soturikissat , villiin luontoon. Ja olen 50v. Kummilapseni suositteli Soturikissa sarjaa, koska luen paljon, pidän myös fantasia kirjallisuudesta ja harrastan retkeilyä. Pari päivää sitten luin loppuun Mary higgins Clarkin unissakävelijän.
Pohjolan poliisi kertoo 2011 (erityisesti Ulvilan tapaus tutkinnassa)
Antti Rönkä Silloin tällöin onnellinen
(Kirjeenvaihroa isänsä kanssa,mielenkiintoinen)
P. Järvinen: PC-käyttäjän käsikirja.
ollut vähän taukoa, kun menee vähän liian monimutkaiseksi.
Kirsi Pihan Levoton lukija. Mielenkiintoisia pohdintoja ja sujuvasti kirjoitettu.
Kate Quinn: Koodinimi Alice
Aloitin tämän kirjastolainani tänään. Jotenkin olen tosi tykästynyt Quinnin historiallisiin romaaneihin! Olen lukenut jo Metsästäjättären ja kuunnellut äänikirjanana Ruusukoodin ja Timanttisilmän. Päähenkilöinä vahvoja ja fiksuja naisia, jotka seikkailevat sodan pauhatessa niin sotilaina kuin koodinmurtajina ja vakoojina.
Täytyypä muistaa tuo Quinn, Timanttisilmä tuli aiemmin luettua.
Martin Pistorius: Ghost boy. Tositarina 12-v sairastuneesta vuodekuntoon täysiin autettavaksi joutuneesta pojasta, jonka tietoisuus mutta ei tahdonalainen kropan toiminta palasi 6 v sairastumisesta, lapsuusmuistot ja kaikki hävinneet. Meni vielä vuosia ennen kuin yksi henkilö ymmärsi hänen ymmärtävän kaiken ja löydettiin tavat millä hän voi kommunikoida silmänliikkeistä aloittaen.
Takaumia joidenkin laitospaikkojen hoitajien raakuudesta täysin puolustuskyvytöntä kohtaan, mutta pääosin hyvin valoisa selviytymistarina.
Vierailija kirjoitti:
Pohjolan poliisi kertoo 2011 (erityisesti Ulvilan tapaus tutkinnassa)
Toi olis mielenkiintoinen.
Anna-Liisa Valtavaaran Oikein kiltit
Miten olla kiltti unohtamatta itseään?
Kiltteydellä on kahdet kasvot: vääränlainen kiltteys kipeyttää ja uuvuttaa oman elämän, hyvä kiltteys luo hyvää sekä itselle että muille.
Oikein kiltit on jatkoa lukijoita laajasti puhutelleelle Kiltteydestä kipeät -teokselle.
Monni Himari: Vaella, kalasta, rakasta.
Loistava kirja ihmisille jotka ovat myös rakastuneet pohjoiseen. Kalastus-osuudet eivät itseä kiinnostaneet, mutta niitä ei onneksi ollut paljoa. Kaunista kieltä. Toimii myös äänikirjana, koska kirjailija lukee teoksen itse.
Juuri sain luettua Patricia G. Bertenyin Kaikko ovat sokeita dekkarin. Ihan ok dekkari. Nyt vuorossa Maggie Shipsteadin Maapallon ympäri.
Jake Nyman: Oi niitä autoja: Tarinoita ja musiikkia muistojen valtateiltä.
Sointu Borgin teos Röyhkeästi rohkea - näin haistatat asialliset vitut