Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kirja sulla on kesken juuri nyt?

Vierailija
07.08.2018 |

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

Kommentit (12258)

Vierailija
861/12258 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira, ehjäksi särkynyt

Vierailija
862/12258 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa Taivas -Essi Ihonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/12258 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stumppaa tähän-kirja

Vierailija
864/12258 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju, olen poiminut monta lukuvinkkiä. Parhaita on vinkit, joissa kerrotaan vähän tykkääkö/eikö tykkää ja miksi.

Kesällä luin monta kirjaa, mutta kun työt ja arkikiireet alkavat niin lukeminen jää. Harmittaa! Tykkään kuitenkin lukea tosi paljon, mutta on vaikea keskittyä. Ehkä näistä vinkeistä uuteen nousuun :).

Vierailija
865/12258 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Agatha Christien Viisi pientä possua. Tv- elokuva kyseisestä kirjasta teki aikoinaan suuren vaikutuksen (katson sen aika ajoin uudestaan). Torimyyjä kauppasi vanhoja kirjoja ja pakkohan se oli ostaa, kun sattui silmään!

Vierailija
866/12258 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisteluni

Vierailija
867/12258 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert Galbraith = Käen kutsu

J.K. Rowlingin "salanimellä" kirjoittama dekkari.. en ole vielä varma, pidänkö tai luenko edes loppuun.

Vierailija
868/12258 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sssuvi kirjoitti:

Mistä te saatte noi kirjat? Ostatte vai kirjastosta?

Minun ei kannata ostaa kirjoja, luen niin paljon, että koti täyttyisi niistä ja harvoin haluan lukea uudestaan samaa kirjaa. Tänä vuonna olen lukenut tähän mennessä 54 kirjaa, kirjoitan listaa lukemistani kirjoista, kun joskus on käynyt niin, että huomaan lukevani jo tuttua kirjaa ja tadaa,  viisi vuotta sittenhän tämän luin, kertoo listani.  Minulle oli unelmien täyttymys, kun lähikirjasto lakkautettiin ja sieltä sai hakea kirjoja ilmaiseksi. Muistaakseni parisataa kirjaa hain. Ne on aikoja sitten luettu ja annettu kiertoon muille. Onneksi iso kirjastokin on lähellä, vain viitisen kilometriä.

Vierailija
869/12258 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei mitään! utta täältä sainkin monta listalle. Nykyään tulee luettua ihan liian vähän :( Muistan kun vielä teininä kannoin kassikaupalla joka viikko kirjastosta kirjoja kotiin, joista jokainen tuli myös luettua..

Vierailija
870/12258 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kama Sutra,on kesken koska paikat venähti. Täytyy jatkaa kunhan paranee selkä.

Vierailija
871/12258 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kama Sutra,on kesken koska paikat venähti. Täytyy jatkaa kunhan paranee selkä.

Ei sitä tarvitse käytännössä heti kokeilla, voi lukea teoriaosuuden vain ja sitten harjoittelujakso vasta. Eikä kaikkien tartte harjoitellakaan.

Vierailija
872/12258 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sssuvi kirjoitti:

Mistä te saatte noi kirjat? Ostatte vai kirjastosta?

Sekä että. Nykyään enimmäkseen ostan, koska en malta odottaa mielenkiintoisia uutuuksia kirjastoon. Ongelmaksi on nyt tietysti muodostunut se, mihin kaikki kirjat saa mahtumaan. Miesystäväni kanssa meillä on onneksi osittain samantyyppinen kirjamaku, ja pyrimme vuorotellen ostamaan kirjoja, joita sitten vuoroin luemme. Vaikka molemmilla on omat asunnot, on hyllytila jo loppunut kesken. Ja jossain vielä ihmetellään, miksi jollakin on asunnossaan kirjahylly...

Ostan 1-5 kirjaa kuussa. Netistä, kirppareilta, antikvariaatista, Akateemisesta Kirjakaupasta... hyllyjä ei enää mahdu, kirjoja on nyt jo lipastojen päällä huojuvina torneina :)

Vierailija
873/12258 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen toista kertaa Eleanor Cattonin Luminaries'ia. Luen varmasti vielä useita kertoja.

Vierailija
874/12258 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Kännön Sömnö. Ihastuin jo Kännön edelliseen kirjaan (Mehiläistie): Tämä Sömnö on samantyylistä, mutta ehkä hieman sujuvammin kirjoitettua. Tavallaan viihdekirjallisuutta mutta ei sitten kuitenkaan. Ihan erilaista kuin kenenkään muun teksti. Klisesisesti voi kyllä puhua omaäänisestä kertojasta.

Vierailija
875/12258 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa Adele Parksin Päästin hänet sisään. Kovasti kehuttu joten katotaan, tykkäänkö. Vasta kirja alussa.

Viimeksi luin Elä rohkeasti, Liitu-ukko ja Kehtolaulu. Seuraavana Ohlssonin Sairaat sielut 👍🏻

Vierailija
876/12258 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tulossa antikvariaatista Philip Ridleyn Demonit. Luin sen joskus elämä sitten, enkä malta odottaa että voin lukea sen uudelleen. Menee todennäköisesti kertahotkaisulla.

Vierailija
877/12258 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Järvelän Kosken kahta puolta. Ihana kirja ja sujuvaa kaunista kieltä kuten Jari Järvelällä aina.

Vierailija
878/12258 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen King: Se

Vierailija
879/12258 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Tolstoin Sota ja rauha.

Se on ollut mulla kesken viimeiset 15 vuotta

Vierailija
880/12258 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Järvelän Kosken kahta puolta. Ihana kirja ja sujuvaa kaunista kieltä kuten Jari Järvelällä aina.

Luin myös tämän. Itse pidin eniten lapsen näkökulmasta kirjoittamisesta, se oli onnistuneesti toteutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan