InfoWars bännätty niin Facebookin, Applen, Spotifyn kuin Youtubenkin toimesta!
Miten suhtaudutte tähän?
Koetetaan pitää keskustelu asiallisena, jotta ketjua ei poistettaisi.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miksi ihmiset eivät saa itse arvioida eri tietolähteitä ja seurata tarjontaa laidasta laitaan.
Tällainen sensuuri vain ruokkii erilaisia salaliittoteorioita.
Kauanko kuuntelet kaikessa kaikkia kusettavaa työkaveriasi ja annat hänelle aina uuden tilaisuuden kusettaa? Entä jos olisit firman pomo: kauanko katsoisit tätä käytöstä?
tietääkö kukaan onko bitchutessa tai d-tubessa vaihtoehtoista kanavaa?
kysehän on siitä youtube on valtion tukema monopoli
nyt kannattaisikin tutkia, onko youtuben asema ja valtion tuet liian hyvät
Nyt pitäisi olla viimestään selvää että noista lähteistä ei kannata uutisia seurata.
Ihan hyvä vain. Sen verran mielivikaista potaskaa tuo "mediatalo" suoltaa sisuksistaan.
Ihan hyvä vain. Sen verran mielenvikaista potaskaa tuo "mediatalo" suoltaa sisuksistaan.
Mielestäni ihmiset ymmärtävät mielipiteenvapauden väärin, ei sen varjolla voi lähteä levittelemään ihan mitä hyvänsä tietoja vieraista ihmisestä. Tuo Sandy Hook keissihän on ihan sairas, kuvitelkaa omalle kohdalle kun jotkut sekopäät alkavat vainota teitä sen vuoksi, että kuollut omaisenne ei mukamas koskaan ollut koskaan edes olemassa.
Parempi että ihmiset opettelevat itse ajattelemaan kriittisesti kuin valtion sanelemat "tosiuutiset".
Vierailija kirjoitti:
Parempi että ihmiset opettelevat itse ajattelemaan kriittisesti kuin valtion sanelemat "tosiuutiset".
Mihin tässä prosessissa infowarsia tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään mutta sen bannaaminen vihjaa 1984 suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika on sitä, että kuka tahansa saa sanoa mitä tahansa, ja vastuuta ei tarvitse ottaa mistään. Minkä vuoksi Infowarsin valheelliset tiedot on ihan ok, mutta "valemedian" ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika on sitä, että kuka tahansa saa sanoa mitä tahansa, ja vastuuta ei tarvitse ottaa mistään. Minkä vuoksi Infowarsin valheelliset tiedot on ihan ok, mutta "valemedian" ei?
Älä kysy minulta sillä en kieltäisi yhtään mitään.
onneksi voimme vielä nauttia kontrolloidun median uutisista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anarkisti palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anarkisti palstalla.
Kontestissa pysyen tietenkin. En minä nyt kaikkia lakeja olisi repimässä alas. :p
Ei ole ensimmäinen kerta kun amerikkalaiset yhtiöt ottaa askeleen kohti sensuuria. Wikileakshan pistettiin kauppasaartoon, kun median ja poliitikkojen valheet tulivat paljastuksesta ilmi. Assangen ja Snowdenin tilanteesta tuskin kannattaa edes puhua...
Siinä kontekstia ajatukselle, mitä Infowars yrittää tuoda esiin, mutta jotkut ei vaan uskontai halua uskoa että kyseessä ei ole salaliittoteoria.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ensimmäinen kerta kun amerikkalaiset yhtiöt ottaa askeleen kohti sensuuria. Wikileakshan pistettiin kauppasaartoon, kun median ja poliitikkojen valheet tulivat paljastuksesta ilmi. Assangen ja Snowdenin tilanteesta tuskin kannattaa edes puhua...
Siinä kontekstia ajatukselle, mitä Infowars yrittää tuoda esiin, mutta jotkut ei vaan uskontai halua uskoa että kyseessä ei ole salaliittoteoria.
Se että on salaliittoteoria ei tarkoita etteikö se voi olla totta. Salaliittoja on oikeasti olemassa.
Vaikea ymmärtää miksi ihmiset eivät saa itse arvioida eri tietolähteitä ja seurata tarjontaa laidasta laitaan.
Tällainen sensuuri vain ruokkii erilaisia salaliittoteorioita.