Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen uskovainen nainen, elän yksin

Vierailija
06.08.2018 |

Lasten kanssa. Nyt on tullut hirveä kiusaus, kun naapurissa asuu mies, joka tietääkseni on sinkku, ja mun vaan tekee mieli harrastaa seksiä hänen kanssaan.

En tee mitään aloitetta, mutta jos kävisi niin että mies tekisi aloitteen mun suuntaan, niin en todennäköisesti pystyisi hillitsemään itseäni.
Seksiä en ole harrastanut sen jälkeen kun ero tuli yli vuosi sitten.

Naapuri on vaikuttanut aiemmin olevan minusta kiinnostunut, mutta en ole tehnyt mitään sen eteen.

Mutta tiiättekö tunteen kun vaan panettaa, mutta uskovana ei voi tehdä mitään. Pitäisi vaan kiltisti odottaa että kohdalle osuu joskus joku uskovainen mies joka kiinnostuisi minusta. Jos sitä koskaan edes tapahtuu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla helpottamaan sun oloa. Vähän lipaisee ja ottaa takaapäin niin on heti rauhallisempi olo.

Mies

Vierailija
2/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne uskovat joilla on jo toisensa, niin heidän on helppo muistuttaa mitä Raamattussa sanotaan, mutta tosiasia on, että ilman toisen ihmisen läheisyyttä ja seksiä on hirveetä elää.

Mulla on muuten elämässä kaikki hyvin, mulla on kaikki mitä tarviin elämiseen, mutta ilman miestä tää elämä ei tunnu täydelliseltä, koko ajan on tunne että jotain puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumaala on luonut meidät elämään yhdessä ja yhteydessä toisiimme. 

Pitääkö sun tulevan miehen olla nimenomaan uskovainen? Voisitko aloittaa oikean suhteen sen naapurin miehen kanssa?

En todellakaan kannusta sinua harrastamaan irtoseksiä, koska se ei ole hyväksi sinulle - loppujen lopuksi. Himot tulee ja menee. Se, mitä me ihmiset tarvitsemme, on toisen ihmisen hyväksyntä ja se, että tulemme nähdyiksi ja kuuluiksi. Irtosuhteessa sellaista tunnetta tuskin tulee. 

Terveisin, toinen uskovainen

Vierailija
4/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile itsellesi apua ja johdatusta.

Kyllä kiusauksesi ovat Jumalan tiedossa, hän tietää varsin hyvin että olet heikko ihminen, kuten me kaikki muutkin.

Raamatun sanan, Jumalan ohjeiden mukaan eläminen on kuitenkin omaksi parhaaksesi. Myös tuossa seksiasiassa... en voi neuvoa sinua "ylhäältäpäin", koska itse olen kokenut vastaavanlaiset kiusaukset, ja langennut niihin. Ja kärsin seurauksista vieläkin, vaikka tiedän onneksi saaneeni syntini anteeksi. Toivoisin vaan, että olisin noudattanut Jumalan tahtoa, olisin säästynyt paljolta huolelta ja murheelta.

Tehtyä en saa tekemättömäksi, sä sen sijaan vielä voit tehdä oikein.

Vierailija
5/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan se nyt kovin paha, jos yhden kerran kävisin panemassa esim juuri tuon naapurin kanssa. Luulen että jos ehdottaisin, niin hän kyllä suostuisi harrastamaan seksiä.

Sen jälkeen voisin tehdä taas parannusta synneistäni. Ap

Vierailija
6/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi uskovaisen pitäisi olla vain passiivinen jos panettaa. Mikä kieltää hakemasta seuraa ja paneskella?

Vierailija
7/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi uskovaisen pitäisi olla vain passiivinen jos panettaa. Mikä kieltää hakemasta seuraa ja paneskella?

koska uskoon liittyy yhteys itseensä ja itsensä arvostaminen. Irtosuhteilla ihminen satuttaa vain sieluaan ja alistaa itsensä tapahtumalle, jossa ihmisen herkkää aluetta, seksuaalisuutta, turmellaan. Se on kyättämistä, ei todellista yhteyttä toiseen ihmiseen.

Vierailija
8/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitustarina uskovaisesta. Minä veikkaisin, että uskovainen olisi niin topakka, että tekisi tuttavuutta naapurin sinkkumiehen kanssa. Jos hyvin synkkaisi, kiittäisi luojaa kohtaamisesta ja antaisi palaa. 

Vierailija
9/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiusauksesi ovat Jumalan tiedossa, hän tietää varsin hyvin että olet heikko ihminen, kuten me kaikki muutkin.

Raamatun sanan, Jumalan ohjeiden mukaan eläminen on kuitenkin omaksi parhaaksesi. Myös tuossa seksiasiassa... en voi neuvoa sinua "ylhäältäpäin", koska itse olen kokenut vastaavanlaiset kiusaukset, ja langennut niihin. Ja kärsin seurauksista vieläkin, vaikka tiedän onneksi saaneeni syntini anteeksi. Toivoisin vaan, että olisin noudattanut Jumalan tahtoa, olisin säästynyt paljolta huolelta ja murheelta.

Olet oikeassa. Mä olen antanut elämäni Jeesukselle ja tiedän että synnillä ei pidä leikkiä. Mutta oon niin turhautunut.

Miks kukaan kunnollinen uskovainen mies ei ole minusta kiinnostunut vaikka ite olen tavannut muutamia mielenkiintoisia miehiä joille olisin antanut mahollisuuden tutustua itseeni paremmin. Mutta ei, jos en kerta kelpaa uskovalle niin oon kohta kattelemassa sitten näitä uskomattomia. Ap

Vierailija
10/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Mä olen antanut elämäni Jeesukselle ja tiedän että synnillä ei pidä leikkiä. Mutta oon niin turhautunut.

Miks kukaan kunnollinen uskovainen mies ei ole minusta kiinnostunut vaikka ite olen tavannut muutamia mielenkiintoisia miehiä joille olisin antanut mahollisuuden tutustua itseeni paremmin. Mutta ei, jos en kerta kelpaa uskovalle niin oon kohta kattelemassa sitten näitä uskomattomia. Ap

Minkä takia sun pitää löytää juuri uskovainen?

Vierailija
11/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin harrastaa sun kanssa seksiä ap jos kelpaa m32

Vierailija
12/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naapurilla on lapsia samanverran kuin itelläkin, sukupuoletkin menee samalla tavalla. Kolme tyttöä ja yksi poika.

Mutta hän ei ole uskossa, en vain usko että Jumala johdattaisi mut yhteen uskomattoman kanssa.

Mutta ihmettelen, miksi uskomattomat osoittavat kiinnostustaan mua kohtaan, mutta uskovat ei? Nämäkin uskovat miehet joihin olisin halunnut oikeasti tutustua paremmin, eivät ole niitä komeimpia ja rikkaimmpia.

Tavallisia miehiä, mutta vuosikausia tosin olleet sinkkuna, onko siinä syy että minä yh-äiti en kelpaa näille?

Enkö ole tarpeeksi uskova heidän mielestään vai liian pelottava lähestyä kun lapsiakin löytyy...

Miten ihmeessä nuo miehet jaksavat olla ilman seksiä ja läheisyyttä vuosikausia?

Ap

Vierailija
13/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia sun pitää löytää juuri uskovainen?

Koska uskonelämä voi kärsiä juuri sen takia että toinen ei usko.

Vierailija
14/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska uskoon liittyy yhteys itseensä ja itsensä arvostaminen. Irtosuhteilla ihminen satuttaa vain sieluaan ja alistaa itsensä tapahtumalle, jossa ihmisen herkkää aluetta, seksuaalisuutta, turmellaan. Se on kyättämistä, ei todellista yhteyttä toiseen ihmiseen.

Ja kuka käski hakea seuraksi irtosuhdetta? Se naapurin mieshän voi olla ap:n Prinssi Rohkea loppuelämäksi. Voi tietysti olla olemattakin. Asia ei selviä ilman selvittämättä, eikä sen selvittämiseksi nyt ensimmäiseksi tarvitse pyllistääkään.

Vierailija
15/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ihmettelen, miksi uskomattomat osoittavat kiinnostustaan mua kohtaan, mutta uskovat ei? Nämäkin uskovat miehet joihin olisin halunnut oikeasti tutustua paremmin, eivät ole niitä komeimpia ja rikkaimmpia.

Tavallisia miehiä, mutta vuosikausia tosin olleet sinkkuna, onko siinä syy että minä yh-äiti en kelpaa näille?

Ap

Oletko leski. Jos tarkkoja ollaan niin niin uskova mies saisi ottaa vain lesken tai ennestään naimattoman naisen. Toisten hylkäämää ei saa ottaa, se on aviorikos.

Vierailija
16/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä uskovia niinkin liberaaleja, että katsomme olevamme vapaita toimimaan tässä asiassa omantunnon mukaan. Asiahan oli ihan eri Raamatun kirjoittmaisen aikaan, koska ehkäisyä ei ollut keksitty, joten vapaa seksi olisi johtanut vahinkoraskauksiin, ja kun ei vielä ollut sosiaaliturvaakaan jolla isätön lapsi ja äiti (kun ei naiset töissä käyneet) eläisi, kamalia seurauksiahan siitä olisi tullut. 

Itse esimerkiksi harrastan pelkästään irtosuhteita, koska en halua toista pysyvästi elämääni erakkoluonteeni takia. Joskus tekee seksiä mieli ja haen sitten baarista.

Mutta joo kyllä kaltaiseni on vähemmistöä uskovaksi itseään nimittävien joukossa, vaikka ev-lut:eissa meitä joitain onkin. 

Vierailija
17/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko uskomaton naapuri olla uskomaton panija?

Vierailija
18/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivisen tulkinnan mukaan uskovainen nainen tekee huorin, jos menee uuteen avioliittoon. Erota saa, mutta uudestaan ei saa mennä naimisiin. 

Onneksi MINÄ en ole tällainen uskovainen.

Vierailija
19/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko leski. Jos tarkkoja ollaan niin niin uskova mies saisi ottaa vain lesken tai ennestään naimattoman naisen. Toisten hylkäämää ei saa ottaa, se on aviorikos.

En koskaan ole ollut avioliitossa, ainoastaan kihloissa ja hylätty. Toisaalta olen tyytyväinen että mies hylkäsi koska hän ei ollut mulle hyvä mies. Ennemmin olen yksin kuin huonon miehen kanssa..

Vierailija
20/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä signaaleja, että olet halukas suorittamaan astutuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi