Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on mennyt ohi ilman että mitään (kivaa) olisi tapahtunut

Vierailija
06.08.2018 |

Harmittaa. Suurimman osan ajasta olen vaan ollut sisällä ja kärsinyt kuumuudesta ja yrittänyt selvitä sairaudestani. Alkukesästä ei myöskään ollut yhtään rahaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kesiä tulee uusia. 

Lisään tähän: mun ehkä paskin kesä oli vuonna 2012. Sain raivokkaan aurinkoihottuman, joka ei suinkaan laantunut syksyä kohti (kuten tavallisesti käy), vaan paheni. Mä en oikeastaan voinut päivällä ulkoilla juuri ollenkaan, ja jos menin ulos, mulla oli aurinkosuojatakki huppuineen päällä ja tietenkin aurinkorasvaa. En voinut edes pyykkejä käydä levittämässä ilman varustautumista. 

Sen jälkeen on tullut uusia, parempia kesiä. Aurinkoihottumaa mulla on enää vain ihan alkukesästä, sen jälkeen se ei vaivaa. Pukeudun aluksi pitkähihaisiin paitoihin ja hoidan ihottumaa kortisonilla. 

No ei kuulosta kamalan raskaalta.

Ai, voisitko selittää, millä tavalla ei kuulosta?[/quote

Sillä tavalla kun tuolle on kuitenkin joku loppu odotettavissa ja aurinkoihottuma ei todellakaan ole vaivoista pahimmasta päästä.

Vierailija
22/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko ihottumasi? näyttääkö se aknelta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astral Magic kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään tähän: mun ehkä paskin kesä oli vuonna 2012. Sain raivokkaan aurinkoihottuman, joka ei suinkaan laantunut syksyä kohti (kuten tavallisesti käy), vaan paheni. Mä en oikeastaan voinut päivällä ulkoilla juuri ollenkaan, ja jos menin ulos, mulla oli aurinkosuojatakki huppuineen päällä ja tietenkin aurinkorasvaa. En voinut edes pyykkejä käydä levittämässä ilman varustautumista. 

Sen jälkeen on tullut uusia, parempia kesiä. Aurinkoihottumaa mulla on enää vain ihan alkukesästä, sen jälkeen se ei vaivaa. Pukeudun aluksi pitkähihaisiin paitoihin ja hoidan ihottumaa kortisonilla. 

Ai, voisitko selittää, millä tavalla ei kuulosta?

Jos on hoikka niin ihottuma helpo hoittaa

varjoon ja ilmakylpyjä:)

En tiedä, etkö osaa lukea, vai mikä sinun ongelmasi on. Kirjoitin, että en voinut mennä ulos ollenkaan ilman varustuksia, ei todellakaan mikään varjossa oleskeleminen auttanut. En tiedä, miten tämä paino nyt liittyy muka aurinkoihottumaan, mutta en ollut tuolloin ylipainoinen, enkä ole nytkään.

Suosittelen kaikille lämpimästi, että luette viestin ennen kuin kommentoitte. Jos saatte jotain astraaliaavistuksia viestin kirjoittaneesta ihmisestä, kysykää ensin, pitävätkö etiäisenne paikkansa.

Uskotko enkeleihin?

En, enkä saa mitään astraaliaavistuksia, kirjoitinkin neuvoni niille henkilöille, jotka noita saavat (tai kärsivät jonkinlaisista harhoista) ja niiden perusteella kirjoittelevat kummallisia vastauksia toisille.

Vierailija
24/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, voisitko selittää, millä tavalla ei kuulosta?[/quote

Sillä tavalla kun tuolle on kuitenkin joku loppu odotettavissa ja aurinkoihottuma ei todellakaan ole vaivoista pahimmasta päästä.

No sehän mun pointtini oli! Kesiä tulee ja menee, toiset ovat paskoja, kun taas toiset eivät. Se aurinkoihottuma oli paha, koska se vaivasi koko kesän syyskuuhun asti ja esti ulkoilemisen.

Vierailija
25/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko ihottumasi? näyttääkö se aknelta?

Ota lääkkeesi tai lopeta ryyppääminen, kumpi sulla nyt onkaan ongelmana.

Vierailija
26/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös ylipainoinen

Haiseeko poimusi pissalle?

Mitä?! En ole, ei haise. En kysy sinulta, haisetko, koska en halua tietää.

Oletko vähän katkera?

En, enkä tiedä, miksi kirjoittelet minulla noita kummallisia vastauksia. Minä kirjoitin viestini aloittajalle, tarkoitukseni oli kertoa, että jotkut kesät voivat olla paskoja, toiset ihan kivoja ja jotkut todella kivoja. Lopetetaan tämä keskustelu tähän.

Mun sairaus ei koskaan parane ja on aika rajoittava, joten mitään hyviä ja todella kivoja aikoja ei ole odotettavissa tänne. Sateisena ja kylmänä kesänä on helpompi kyllä olla.

ap

Vierailija
27/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös ylipainoinen

Mikä sairaus sulla on? Jos tänä kesänä kärsit kuumuudesta, kannattaa ehkä hankkia viilennyslaite ennen seuraavaa kesää, jos et sellaista tänä kesänä saanut.

Oletko vähän katkera?

En, enkä tiedä, miksi kirjoittelet minulla noita kummallisia vastauksia. Minä kirjoitin viestini aloittajalle, tarkoitukseni oli kertoa, että jotkut kesät voivat olla paskoja, toiset ihan kivoja ja jotkut todella kivoja. Lopetetaan tämä keskustelu tähän.

Mun sairaus ei koskaan parane ja on aika rajoittava, joten mitään hyviä ja todella kivoja aikoja ei ole odotettavissa tänne. Sateisena ja kylmänä kesänä on helpompi kyllä olla.

ap

Vierailija
28/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös ylipainoinen

Oletko vähän katkera?

ap

En tiedä, minne viestini katosi, mutta kirjoitin, että jos sulla ei tänä kesänä ollut viilennyslaitetta, kannattaa ehkä ennen seuraavaa kesää hommata sellainen.

Vierailija
29/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesää on kyllä aika persseestä. Iteki istttunu vaan sisällä ja juonuu viinaa. Sahann ostinn mutta akunn joutuu ostamaaan erikseen.

Vierailija
30/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi kiva juttu: kahden viikon ulkomaan matka vaikka siitäkin jäi pieni pskan maku kun ystävä jonka kanssa olin reissussa haukkui mua ja tiuski mulle koko matkan. Muuten olen ollut vain töissä ja viikonloput ja illat kotona maannut sängyssä. Ei tee mieli lähteä yksin minnekkään.

Vierailija
31/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankeuttaja, valittaminen ei paranna oloa.

On kivaa tuntea tuuli kasvoilla, pyöräillä, maistella uusia jäätelömakuja, pestä mattoja, olla järvenrannalla, uida, kesäyöt parhaita, rypsipelto. Ja kaikki lähes ilmaisia vai mikä on sinulle "kivaa"?

Vierailija
32/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on mennyt ohi ilman että mitään (kivaa) olisi tapahtunut.

Vierailija
33/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu paras kesä niin pitkään kuin muistan, ja pitkä loma vasta alkoi, että joskus näin. Mitä kivaa olisi saattanut tapahtua ap?

Vierailija
34/34 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ankeuttaja, valittaminen ei paranna oloa.

On kivaa tuntea tuuli kasvoilla, pyöräillä, maistella uusia jäätelömakuja, pestä mattoja, olla järvenrannalla, uida, kesäyöt parhaita, rypsipelto. Ja kaikki lähes ilmaisia vai mikä on sinulle "kivaa"?

Oi, kivojahan nuo, ihania suorastaan.

Kerrotko vielä, kuinka noista tänäkesänä on päässyt nauttimaan ihminen, jonka jalka murtui ja leikattiin alkukesästä ja kipsin saan kokonaan pois vasta kohta? Ulos en ole päässyt millään, ikkunasta katsellut koko kesän.

Yleensä en valita mutta nyt olen kyllä muutamaan otteeseen todennut että on kyllä ollut surkea kesä. Ja mielestäni olen ollut kyllä ihan oikeassa enkä valittanut turhasta :P

-ohis jota harmittaa kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan