Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ostanut lapselle kouluvaatteet?

Vierailija
06.08.2018 |

Minä olen ja nyt ottaa päähän! Ostin molemmille muksuille 2 farkut, 2 pitkähihaista, hupparin ja adidaksen urheilu housut. Ekana viileänä päivänä tyttö laittoi uudet farkut jalkaan. Huikkasi ovelta, että lähtee hakee kaveria. Oli sitten matkalla kaatunut potkulaudalla. Ne farkut on rikki molemmista polvista . Tyttö huusi mulle äsken naama punaisena kun ostin niin huonot housut ettei kestä mitään, nyt niitä ei kehtaa pitää.

Yritin sanoa että onneksi ei sattunut pahemmin vaan selvittiin laastarilla. Sanoin että voin paikata ne housut. Ei kuulemma käy, ei niitä voi käyttää. En kuulemma ymmärrä mitään. Meni mullakin hermo, nyt likka mököttää huoneessaan mutta en jaksa selvittää asiaa kun mitään ei kuuntele. Aion paikata ne housut, ja piste. Oisi pitänyt antaa muksujen mennä kouluun vanhoissa vaatteissa. Likan kanssa varsinkin on jatkuvasti joku vaate show päällä argg.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän koulut oo edes alkaneet vielä.

Vierailija
2/4 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, on viitosluokkalainen ja lähtee Japaniin vaihtoon. Siellä oppilailla pitää olla kouluvaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise risat housut ensi kesäksi shortseiksi ja osta kouluun uudet housut.

Vierailija
4/4 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revityt lahkeet on muotia. Kadulla kävelee kokoajan vastaan nuoria rikkirevityissä polvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme