Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka rentoutan kroppani?

Vierailija
06.08.2018 |

Tein tässä lähiaikoina ällistyttävän havainnon: olin juhlissa jossa join useampia annoksia alkoholia, ei kuitenkaan mitään kaatokännejä. Seuraavana päivänä ihmettelin, miten tuntuu jotenkin erilaiselta: sitten tajusin: alkoholi oli rentouttanut koko kroppani ja missään ei tuntunut mitään jumeja. Olo oli tosi hyvä ja letkeä.

Kysyisinkin, että onko olemassa jotain lääkettä koko kropan rentouttamiseen, jota voisi otta vaikka kerran viikossa? Netistä löysin sellaisen kuin Sirdalud. Se vaikuttaa melko jytkyltä lääkkeeltä ja sitä kai määrätään silloin, kun esim selkä on tosi kipeä. No mulla ei sellasia pahoja lihas- tai nivelvaivoja ole ollenkaan, oiskohan jotain muuta lääkettä, jota voisin joskus käyttää?? Muu kuin tuo alkoholi :D

Taustatietona, että olen noin 40 v nainen, joka harrastaa paljon liikuntaa. Stressitasot on niin kovat perheen ja työn välillä, että koko kroppa tuntuu olevan juntturassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilua lisää, piristeet pois ja syvähengitystä. Myös esim. jalkojen nosto ylös auttaa.

Vierailija
2/6 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullero kirjoitti:

Urheilua lisää, piristeet pois ja syvähengitystä. Myös esim. jalkojen nosto ylös auttaa.

Urheilu tuskin voin lisätä (6 h viikossa), kaksi kuppia kahvia päivässä tuskin mun lihasjumeja aiheuttaa? Hengitykseni on pinnallista, siihen voisin kyllä panostaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälllaisessa kapitaöistisessa kilpaiiluhenkisessä suoritusyhteiskunnassa tärkeämpää on miettiä viriliyttä, virkeyttä ja millä tavoin veren saaa kiertämään ja miteen happi kulkeee, löytyy testosteroniaa ja energiaa.

Vierailija
4/6 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ottaa tuon Sirdaludin ja konjakkilasillisen kun keho on oikein kireä ja jännittynyt, sanoo että rentouttaa aivan ihanasti ja että tulee nukuttua hyvin. 0-2 krt viikossa kuulemma.

Vierailija
5/6 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaan ja pitkäkestoisen kestävyysliikunnan pitäisi kyllä rentouttaa. Myös hieronta ja hengitysharjoitukset voisi olla hyväksi.

Vierailija
6/6 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga.