Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt TAAS nämä puhelinmyyjät alkoivat häiriköinnin

En mä mitään myy
06.08.2018 |

Joo, kysyin heti mitä myyt ? En myy mitään, vastasi ja heti perään: tullaan esittelemään aurinkopaneleita teidän sinne paikkakunnalle ja tultais teillekkin.
Sama juttu kun tulevat jotain putkistojuttuja, röörejä kuvaamaan.
Joku tulis innoissaan kattoa kattomaan.
Mistä mä tiedän tuleeko ne kattoon meidän huushollia, olisko meillä jotain arvokasta mitä pölliä tai olenko jo niin seniili että meille voi tehä sopparin ihan tosta vaan ihan mihin hintaan vaan.
Nyt laitatan soittokiellon voimaan näille uteluille, asunko tässä jne.. millä ne puhelun aloittaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerjäämistä ja puhelinmyyntiä ei saada kiellettyä tässä jälkeenjääneessä EU-maissa nimeltä Suomi??? Muissa EU-maissa alkaa olla aika lailla kiellettyä jo ja se rinnastetaan vainoamiseksi.

Vierailija
2/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa, että on just katsottu, kaikki kunnossa. Just tilattiin aurinkopaneelit toiselta toimittajalta. Just valmistui täysimittainen putkiremontti.

Ja heti puhelun loputtua numero estolistalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään myy kirjoitti:

Nyt laitatan soittokiellon voimaan näille uteluille, asunko tässä jne.. millä ne puhelun aloittaa.

Ei muuten auta, moni firma ei välitä pätkääkään onko telemarkkinointikielto päällä. Osa hankkii todennäköisesti tiedot kyseenalaisin keinoin, sillä minulle soitteli silti monesti eräs firma ja kun kysyin mistä ovat tietoni saaneet (HUOM: meillä on nyt oikeus tähän tietoon kun toukokuussa tuli uusi henkilösuojalaki!) niin eivät kertoneet ja alkoivat sönköttää että jos minun tutut tai jotkut ovat ne heille antaneet. Ensinnäkään minun kaverit, työkaverit ja sukulaiset eivät jaa minun tietojani kellekään, enkä minä jaa heidän, olemme keskustelleet tästä asiasta vuosia sitten, eli tuo on ollut ihan täys vale.

Luulisi muuten firmojen kunnioittavan tuota uutta henkilösuojalakia, eivätkä soittelisi ja painostaisi?

Vierailija
4/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kysyin heti mitä myyt ? En myy mitään, vastasi ja heti perään: tullaan esittelemään aurinkopaneleita teidän sinne paikkakunnalle ja tultais teillekkin.

Sama juttu kun tulevat jotain putkistojuttuja, röörejä kuvaamaan.

Joku tulis innoissaan kattoa kattomaan.

Mistä mä tiedän tuleeko ne kattoon meidän huushollia, olisko meillä jotain arvokasta mitä pölliä tai olenko jo niin seniili että meille voi tehä sopparin ihan tosta vaan ihan mihin hintaan vaan.

Viimeinen lomaviikko, sain kerrankin nukuttua kun yöllä viileni ja tää torvelo herättää aamusta kesken makeimpien unien ja tulis niitä kattopaneleita tuomaan just tähän meijän osoitteeseen ( vai mitä se puh.myyjä höpötti) nyt kiehuu ja rutosti veret kun en enää saa unta. Hitto mä soitan takas sille myyjälle ja kerron tekeväni jonkun ilmoituksen (rikos sellaisen) kun häiriköivät. Mulla on näyttöä keväältä, sama firma soitti joka jumalan viikko. Aina sanoin, En osta mitään, laita luuri kiinni. ap.

Vierailija
5/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se voi häiritä, kun ei ole mikään pakko vastata, jos huomaa, ettei ole kukaan tuttu?

Jos jollain on todella tärkeä asia, laittaa kyllä viestin.

Lopettakaa tuo iänikuinen marina!

Vierailija
6/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ne ainakaan tästä firmasta soita enää ikinä kun soitin sinne ja annoin palaa. Eivät varmasti uskalla meille enää soittaa.

Teen jatkossa näin jokaiselle puhelinmyyjälle että soitan vastapuhelun.

Vierailija
7/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin näin:

-sanon "Ei kiitos" tasan yhden kerran

-jos solkotus jatkuu, katkaisen puhelun

-numero heti puhelimen estolistalle

Voivat soittaa myöhemmin eri numerosta, mutta toistan kaavan niin monta kertaa kuin on tarpeen. Kyllä muuten vähenee puhelut.

Vierailija
8/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten auta, moni firma ei välitä pätkääkään onko telemarkkinointikielto päällä. Osa hankkii todennäköisesti tiedot kyseenalaisin keinoin, sillä minulle soitteli silti monesti eräs firma ja kun kysyin mistä ovat tietoni saaneet (HUOM: meillä on nyt oikeus tähän tietoon kun toukokuussa tuli uusi henkilösuojalaki!) niin eivät kertoneet ja alkoivat sönköttää että jos minun tutut tai jotkut ovat ne heille antaneet. Ensinnäkään minun kaverit, työkaverit ja sukulaiset eivät jaa minun tietojani kellekään, enkä minä jaa heidän, olemme keskustelleet tästä asiasta vuosia sitten, eli tuo on ollut ihan täys vale.

Luulisi muuten firmojen kunnioittavan tuota uutta henkilösuojalakia, eivätkä soittelisi ja painostaisi?

Ilmoita yrityksestä eteenpäin.

Vierailija
9/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä: "Olis nyt hormien tarkistusta tarjolla ja olisin ensi tiistaina ajamassa sopivasti siitä teidän ohi.."

Äitini 76 vee: " Paina kaasua vaan!" *klik*

Vierailija
10/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se voi häiritä, kun ei ole mikään pakko vastata, jos huomaa, ettei ole kukaan tuttu?

Jos jollain on todella tärkeä asia, laittaa kyllä viestin.

Lopettakaa tuo iänikuinen marina!

Esimerkiksi työnhakijan pitää vastata puheluihin tai voi mennä työpaikka ohi.

Vierailija
11/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa niiltä, jotka tulevat sinulle kauppaamaan. Usein heissä on huijarimielellä liikkeellä olevia.

Vierailija
12/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita yrityksestä eteenpäin.

Siitä on juttua kuluttajasivustolla, ja jotkut käyneet nähtävästi poliisillakin kun tunsivat olonsa huijatuiksi, mutta edelleen ne vaan soittelevat.

Vierailija
13/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä näitä kerjäläisiä ja muita oikein suojelee? Vihreät??

Vierailija
14/14 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaste siinä estolistalle laitossa on se että soittavat seuraavalla viikolla toisesta numerosta.Pitää alkaa kysellä mistä ovat saaneet numeron ja saisinko omat tietoni heiltä (eu tietosuojalaki edellyttää) ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi