Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako marketin kasvohoitotuotteilla vastaavaa tulosta kun madaran tuotteilla?

Vierailija
06.08.2018 |

Olen käyttänyt jo pitkään madaran kasvohoitotuotteita rasvoittuvalle iholle ja ollut tyytyväinen. Nyt kuitenkin rahatilanne heikkenee pidemmäksi aikaa enkä ole varma onko enää varaa kyseisiin tuotteisiin. Marketissa näytti olevan rasvoittuvalle iholle tarkoitettuja tuotteita, mutta lieneekö lopputulos lähellekään sama kun madaran tuotteilla. Luonnonkosmetiikkaa eivät toki marketin tuotteet ole. Lidlin cien sarjastakin lukenut, että ois samalla tasolla kalliimpien kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300 on hyvä sarja.

Vierailija
2/5 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen c-vitamiinikuorinta, aloe vera, L300

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L300 on hyvä sarja.

Tätä kokeilin ennen madaran tuotteita, ei sopinut, iho rasvoittui todella nopeasti.

ap

Vierailija
4/5 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madarallahan on muutaman kerran vuodessa -40% ale. Seuraava muistaakseni syyskuussa. Se kannattaa hyödyntää ehdottomasti. Itse tilaan aina alesta tuotteet niin, että riittävät seuraavaan aleen. 

Vierailija
5/5 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madarallahan on muutaman kerran vuodessa -40% ale. Seuraava muistaakseni syyskuussa. Se kannattaa hyödyntää ehdottomasti. Itse tilaan aina alesta tuotteet niin, että riittävät seuraavaan aleen. 

Okei, kiitti tiedosta. Tästä en ollutkaan tietoinen. Harvemmin kyllä tähänkään asti ihan normihinnalla näitä ostanut, luontaistuotteet.net verkkokaupassa madara on jatkuvasti myynnissä halvemmilla hinnoilla. Että ehkä sitä ois jatkossakin varaa noita ostaa, ainakin jos hyödyntäis ton -40% alen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä