Tänä aamuna tarvitsi jo paksun takin
Ei riittänyt mikään ohut kesätakki vaan piti olla oikein topattu takki, sen verran kylmä oli. Onneksi viikon lopulla on taas lämmintä.
Kommentit (20)
Tämä kylmyys on niin kamalaa. Meillä ei voi edes ikkunaa enää pitää auki!
Oikeasti?
Takin pistän päälleni 1.10.
Villatakeilla ja saaleilla mennään seuraavat 2 kk
Yöllä oli kylmä nukkua ikkuna auki. En jaksanut nousta sulkemaan sitä, joten nukuin tiukasti peitto korvissa. Nopeasti se ilma kylmeni.
Minulle on nyt just hyvä keli kulkea hellevaatteissa. +20 astetta on mulle liian kuuma. Olen tosi hyvin sopeutunut elämään näillä leveysasteilla. Tämä kesä on ollut poikkeus ja äärettömän v#ttumainen kestää.
Mä palelin koko yön pelkällä lakanalla, aamuyöstä oli pakko hakea untuvapeitto päälle. Ihanan lämmintä!
Olen nauttinut suunnattomasti näistä keleistä, tosin tämän aamun 18 astetta oli juuri sopiva mustikoiden etsintään (ja saikin etsiä, ei niitä paljoa ole!)
Jaa, ite lenkitin koiran teepaita päällä klo 4 aamulla. Ei ollut kylmä. Parvekkeen oven kyllä pidin kiinni yön nyt kun ei ole enää seisova ilma, en tykkää nukkua vedossa.
Ihanaa olla hellevaatteilla raikkaassa tuulisessa säässä. Ei ole kylmä ainakaan täällä Hgissä. Aah!
Suomen kesä on nii...iin kamala. Aina palelee.
+14 astetta ulkona lämmintä, oikein sopivan keli shortseilla tepastella ja puuhastella ulkona.
Paksu pilvikerros estää mukavasti auringon paahteen.
Nautitaan täysillä nämä päivät kun ei ole helvetillistä paahdetta.
Torstaina ja perjantaina saadaan taas kärsiä kuumuudesta, pysyn sisällä ilmalämpöpumpun ihanan viileässä ilmavirrassa.
Hopi hopi ulos nauttimaan ihanasta raikkaasta kesäilmasta. 🤗👍
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ite lenkitin koiran teepaita päällä klo 4 aamulla. Ei ollut kylmä. Parvekkeen oven kyllä pidin kiinni yön nyt kun ei ole enää seisova ilma, en tykkää nukkua vedossa.
Klo 4 ei ole aamu. Hanki ihmeessä apua unettomuuteen.
Nukuin kaikki ikkunat ja ovi auki kuten melkein koko kesän. Nyt piti ensimmäistä kertaa ottaa peitto käyttöön. Tähän asti on riittänyt pelkkä pussilakana. Onneksi keskiviikkona tulee taas lämmin.
Joo aamukahville painatin parvekkeelle kesämekossa, hui kun kylmä tuuli, pitää harkita uudelleen mitä laittaa tänään päälle kun lähtee ovesta kahdentoista jälkeen.
ja mä en tiennyt, et tänään on kylmä ja laitoin samat hellevaatteet päälle kuin koko kesän! Paleli aamulla
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla hellevaatteilla raikkaassa tuulisessa säässä. Ei ole kylmä ainakaan täällä Hgissä. Aah!
Tämä oikeata elämää, nautitaan täysillä ihanista ilmoista. 🤗😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksalta meillä sanotaan hyvää päivää, viideltä hyvää huomenta.
Aamu alkaa silloin kun aurinko alkaa valaista ja linnut alkaa visertää.
Viideltä aamulla kävin ulkona nauttimassa ihanasta raikkaasta kesäsäästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksalta meillä sanotaan hyvää päivää, viideltä hyvää huomenta.
Aamu alkaa silloin kun aurinko alkaa valaista ja linnut alkaa visertää.
Viideltä aamulla kävin ulkona nauttimassa ihanasta raikkaasta kesäsäästä.
Tuo lisää riskiä sairastua sydän- ja verisuonitauteihin moninkertaiseksi. Hanki nyt vaan sitä hoitoa.
Ei herranjestas :D Helteillä v*ttuiltiin jatkuvalla syötöllä meille, jotka siitä kuumasta kärsimme. Sitten heti kun on muutamia asteita viileämpää niin täällä ulistaan, että "yhyy kylmä, toppatakki pitää laittaa päälle". Kukas tässä nyt olikaan se vinkuja?
Ihanaa kun on viileämpää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on mahdollista herätä kesäaamuna klo 4 ja lähteä ulos niin sehän on mahtavaa.
Käytin takkia joka yleensä riittää joulukuulle saakka.