Mitä teette työssänne piristääksenne päiväänne?
Olen opettaja yläasteella ja "satunnaisesti valittut" parit ovat oikeasti arvailua siitä ketkä alkavat seurustelemaan.
Kommentit (22)
Kuuntelen volat kaakossa lempimusaani.
Joillakin miestyökavereilla, joista yhtä kohtaan ollut tunteita :D
Katson lounastauolla jonkun hyvän ohjelman netistä. Omaa aikaa :)
Vierailija kirjoitti:
Olen opettaja yläasteella ja "satunnaisesti valittut" parit ovat oikeasti arvailua siitä ketkä alkavat seurustelemaan.
Tuo on kyllä hieno juttu että ajattelet oppilaiden parasta =)
Silloin kun minä olin päiväkodissa töissä niin yritin saada niitä ujoimpia lapsia leikkimään keskenään.
Olen meilahden sairaalassa töissä ja ruokatunnilla saatan mennä sinne aukiolle ottamaan hetkeksi aurinkoa.
Laskeskelen excel taulukkojen avulla, kuinka kauan kestää, että olen velaton, kauanko kestää, että saan säästettyä oman osuuteni asuntolainan saamiseksi, koska saan lainan maksettua ja minkä verran ehdin säästää ennen kuin jään eläkkeelle.
Mainittakoon, että olen tehnyt näitä laskelmia viimeiset reilut 17 vuotta, enkä ole saanut velkoja maksettua pois.
Laskelmat jopa utopistisen suurilla lyhennys/säästöerillä tuloihin nähden ovat aika masentavia.
Flirttailen pomon kanssa, käyn hänen kanssaaan välillä kahvilla tai lounaalla. Toki olen viettänyt aikaa myös hänen kotonaan.
Käyn wc:ssä tekemässä tortut, en vedä pönttöä, ainostaan suljen luukun kiinni. Nauran mielessäni kun seuraava firman hienohelma menee vessaan, avaa luukun ja pääsee nauttimaan perseeni tuotoksesta.
Piereskelen ja syytän sihteeriä hajusta.
Edellisessä paikassa päivääni piristi ihastukseni, jonka näin melkein kellon tarkasti tiettyihin aikoihin joka päivä. Tein työni aina hyvin, mutta hänelle keksin salaa jotain pientä extraa. Hän ei itse tiennyt/huomannut sitä, koska ne olivat kuitenkin aika huomaamattomia tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä paikassa päivääni piristi ihastukseni, jonka näin melkein kellon tarkasti tiettyihin aikoihin joka päivä. Tein työni aina hyvin, mutta hänelle keksin salaa jotain pientä extraa. Hän ei itse tiennyt/huomannut sitä, koska ne olivat kuitenkin aika huomaamattomia tekoja.
Hän siis oli asiakkaana siellä.
Laittelen työtarjouksia ja selvityspyyntöjä.
Lounaalla katselen videoita Youtubesta
Vierailija kirjoitti:
Laskeskelen excel taulukkojen avulla, kuinka kauan kestää, että olen velaton, kauanko kestää, että saan säästettyä oman osuuteni asuntolainan saamiseksi, koska saan lainan maksettua ja minkä verran ehdin säästää ennen kuin jään eläkkeelle.
Mainittakoon, että olen tehnyt näitä laskelmia viimeiset reilut 17 vuotta, enkä ole saanut velkoja maksettua pois.
Laskelmat jopa utopistisen suurilla lyhennys/säästöerillä tuloihin nähden ovat aika masentavia.
Minä tein tuota samaa edellisessä työpaikassani, kun siellä oli pakko olla paikalla, vaikkei mitään varsinaista tekemistä olisi ollutkaan. Nyt se vähän hymyilyttää, kun asuntolainaa on jäljellä enää vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyn wc:ssä tekemässä tortut, en vedä pönttöä, ainostaan suljen luukun kiinni. Nauran mielessäni kun seuraava firman hienohelma menee vessaan, avaa luukun ja pääsee nauttimaan perseeni tuotoksesta.
Testasin tätä tänään. Tuli äärimmäisen hyvä mieli, joku lomalta palaaja pääsi nauttimaan ;)
Flirttailen miesasiakkaiden kanssa ;)