Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette työssänne piristääksenne päiväänne?

Vierailija
05.08.2018 |

Olen opettaja yläasteella ja "satunnaisesti valittut" parit ovat oikeasti arvailua siitä ketkä alkavat seurustelemaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen miesasiakkaiden kanssa ;)

Vierailija
2/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia. Paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen volat kaakossa lempimusaani.

Vierailija
4/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin miestyökavereilla, joista yhtä kohtaan ollut tunteita :D

Vierailija
5/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson lounastauolla jonkun hyvän ohjelman netistä. Omaa aikaa :)

Vierailija
6/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja yläasteella ja "satunnaisesti valittut" parit ovat oikeasti arvailua siitä ketkä alkavat seurustelemaan.

Tuo on kyllä hieno juttu että ajattelet oppilaiden parasta =)

Silloin kun minä olin päiväkodissa töissä niin yritin saada niitä ujoimpia lapsia leikkimään keskenään.

Vierailija
7/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meilahden sairaalassa töissä ja ruokatunnilla saatan mennä sinne aukiolle ottamaan hetkeksi aurinkoa.

Vierailija
8/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeskelen excel taulukkojen avulla, kuinka kauan kestää, että olen velaton, kauanko kestää, että saan säästettyä oman osuuteni asuntolainan saamiseksi, koska saan lainan maksettua ja minkä verran ehdin säästää ennen kuin jään eläkkeelle.

Mainittakoon, että olen tehnyt näitä laskelmia viimeiset reilut 17 vuotta, enkä ole saanut velkoja maksettua pois.

Laskelmat jopa utopistisen suurilla lyhennys/säästöerillä tuloihin nähden ovat aika masentavia.

Vierailija
9/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaan pomoani.

Vierailija
10/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen pomon kanssa, käyn hänen kanssaaan välillä kahvilla tai lounaalla. Toki olen viettänyt aikaa myös hänen kotonaan.

Vierailija
11/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn wc:ssä tekemässä tortut, en vedä pönttöä, ainostaan suljen luukun kiinni. Nauran mielessäni kun seuraava firman hienohelma menee vessaan, avaa luukun ja pääsee nauttimaan perseeni tuotoksesta.

Vierailija
12/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen ja syytän sihteeriä hajusta.

Vierailija
13/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä paikassa päivääni piristi ihastukseni, jonka näin melkein kellon tarkasti tiettyihin aikoihin joka päivä. Tein työni aina hyvin, mutta hänelle keksin salaa jotain pientä extraa. Hän ei itse tiennyt/huomannut sitä, koska ne olivat kuitenkin aika huomaamattomia tekoja. 

Vierailija
14/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisessä paikassa päivääni piristi ihastukseni, jonka näin melkein kellon tarkasti tiettyihin aikoihin joka päivä. Tein työni aina hyvin, mutta hänelle keksin salaa jotain pientä extraa. Hän ei itse tiennyt/huomannut sitä, koska ne olivat kuitenkin aika huomaamattomia tekoja. 

Hän siis oli asiakkaana siellä. 

Vierailija
15/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vettä.

Vierailija
16/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittelen työtarjouksia ja selvityspyyntöjä.

Vierailija
17/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla katselen videoita Youtubesta

Vierailija
18/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskeskelen excel taulukkojen avulla, kuinka kauan kestää, että olen velaton, kauanko kestää, että saan säästettyä oman osuuteni asuntolainan saamiseksi, koska saan lainan maksettua ja minkä verran ehdin säästää ennen kuin jään eläkkeelle.

Mainittakoon, että olen tehnyt näitä laskelmia viimeiset reilut 17 vuotta, enkä ole saanut velkoja maksettua pois.

Laskelmat jopa utopistisen suurilla lyhennys/säästöerillä tuloihin nähden ovat aika masentavia.

Minä tein tuota samaa edellisessä työpaikassani, kun siellä oli pakko olla paikalla, vaikkei mitään varsinaista tekemistä olisi ollutkaan. Nyt se vähän hymyilyttää, kun asuntolainaa on jäljellä enää vuodeksi.

Vierailija
19/22 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen matkoja netistä.

Vierailija
20/22 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn wc:ssä tekemässä tortut, en vedä pönttöä, ainostaan suljen luukun kiinni. Nauran mielessäni kun seuraava firman hienohelma menee vessaan, avaa luukun ja pääsee nauttimaan perseeni tuotoksesta.

Testasin tätä tänään. Tuli äärimmäisen hyvä mieli, joku lomalta palaaja pääsi nauttimaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi