Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin muutti uusi mies ja mieheni sai ihmeellisen hepulin asiasta.

Vierailija
04.08.2018 |

Tulin töistä kotiin normaaliin tapaan ja mies vastassa "no kävitkö jo päiväkahveilla uuden naapurin luona?" Kysyin, että mihin on muuttanut uusi naapuri. No keskustelu jatkui ja mies muuttui entistä oudommaksi. Rauhoittui vasta kun kerroin, että en ole edes nähnyt uutta naapuria.

Olemme olleet yhdessä 9 vuotta ja mies ei ole ikinä ollut tuollainen. Siis mikä ihme juttu toi oli? Jäi pyörimään mieleen. Aion kyllä kysyä kun illalla tulee töistä, vielä en mitään järkevää vastausta saanut.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy panemassa naapurin kanssa kun kerran mies sitä niin kovasti miettii.

Vierailija
2/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oudon kuuloista, jos koskaan aiemmin ei ole noin käyttäytynyt. Joku väärinkäsitys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika oudon kuuloista, jos koskaan aiemmin ei ole noin käyttäytynyt. Joku väärinkäsitys?

Jos AV:lla tarina kuulostaa liian oudolta niin se todennäköisesti on, ja keksitty.

Vierailija
5/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmeisesti niin komea mies seinänaapurina eikä emäntääkään näkynyt, että vallan huolestui miehesi.

Vierailija
6/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku juorunnut että sinulla ja uudella naapurilla on ollut säätöä jossain vaiheessa elämää. Oletko varma ettet tunne uutta naapuria?

Vierailija
7/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku juorunnut että sinulla ja uudella naapurilla on ollut säätöä jossain vaiheessa elämää. Oletko varma ettet tunne uutta naapuria?

Hankala sanoa, kun en ole tätä uutta naapuria nähnyt, mutta olen ollut mieheni kanssa 20 vuotiaasta asti eikä minulla ennen sitä ollut mitään säätöjä kenenkään kanssa.. todella outo tilanne kun ei ole ikinä 9v aikana tämmöisiä höpissyt.. mietin jo oliko joku sairauskohtaus mutta ei kai sentään. Ap

Vierailija
8/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse käynyt panemassa naapurin muijaa ja nyt epäilee että sinä päädyt uuden naapurin petiin.

Vierailija
9/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin meistä miehellesi kun muutin pois

Jussi

Vierailija
10/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies alkaa mustasukkaiseksi, on hän itse pettänyt.

Vierailija
11/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että tästä kyse tällä kertaa :) ap

Vierailija
12/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon ollut mustasukkainen ties milloin ja yhtäkkiä ja en kyllä ikinä ole pettänyt, enkä petä.

-ohis

Vierailija
13/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi vipinää miesten kesken, ollut ehkä jo pidempäänkin. Nyt suhde vaaravyöhykkeessä, voi hyvinkin paljastua.

Vierailija
14/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi entinen poikaystävä. Varma tieto. 

Vierailija
15/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa kans reagoi heti kun samaan portaaseen muuttaa joku jolla on lemmikkieläimiä. Käy nuuskimassa ovella, millainen otus sinne on tullut. Itse asiassa kun naapurustoa en muuten seuraa, kissan käyttäytymisestä huomaankin aina uudet naapurit.

Ettei miehelläsi olisi samanlaista reviirikäyttäytymistä? Onko hän käynyt nuuskimassa naapurin ovella?

Vierailija
16/16 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kissa kans reagoi heti kun samaan portaaseen muuttaa joku jolla on lemmikkieläimiä. Käy nuuskimassa ovella, millainen otus sinne on tullut. Itse asiassa kun naapurustoa en muuten seuraa, kissan käyttäytymisestä huomaankin aina uudet naapurit.

Ettei miehelläsi olisi samanlaista reviirikäyttäytymistä? Onko hän käynyt nuuskimassa naapurin ovella?

Rakastan sinua!!! Nauroin vedet silmissä xD