Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutteko miehelle peloistanne tapailusuhteessa?

Gilda
04.08.2018 |

Tilanne tämä:

Seurustelin miehen kanssa 2.5 v. Suhteemme päättyi keväällä. Muutaman viikon olimme erillämme ja nyt välit on lämmenneet. Käyttäydymme kuin seurustelisimme vaikka puheen tasolla on tehty selväksi ettei seurustella.

Olen viime aikoina ollut hyvin väsynyt tapaamistamme jälkeen. Tiedän että se johtuu peloista. Pelkään että mies etsii aktiivisesti uutta kumppania tai käy treffeillä. Pelkään että tässä tunteet sybenee ja kohta käy kipeää. Pelkään kun tilanne on niin ristiriitainen, olen sinkku mutta silti vietän miehen kanssa 4 päivää viikossa leikkien korista.

Tiedän että vahvat tyypit lopettais tän. Mut mä en oo valmis lopettaan vielä. Mut mietin että puhuisinko ääneen nuo kaikki pelot miehelle ja katon mitä tapahtuu. Todennäköisesti tämä loppuis sitten siihen ku hän juoksisi karkuun mutta sitten loppuis. En tiedä edes sitä haluanko hänen jäävän vai lähtevän

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*syvenee ja *kotista.

Vierailija
2/5 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On syytä tehdä selväksi miehen kanssa suhteenne laatu. Joko alatte nyt uudelleen seurustella tai eroatte lopullisesti. Ei tuollaisessa välitilassa kukaan voi hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos te ootte sopinut että ette seurustele niin kai miehellä on oikeus tehdä mitä lystää?

Vierailija
4/5 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tilanteessasi puhuisin. Siitä se sitten lähtee aukeamaan suuntaan tai toiseen. Mulla oli 20 vuotta sitten samantapainen tilanne....nykyään tämä mies on mulle maailman paras kaveri, mutta perhe on myöhemmin tapaamani miehen kanssa. Jos ei olis puhuttu asiaa selväksi, roikkuisin odottamassa vieläkin enkä olisi itse lähtenyt tapailemaan muita.

Vierailija
5/5 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up