Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia niiden jätettyjen ja ostettujen pitää hoitaa aina se erohakemus?

Vierailija
04.08.2018 |

Minkä takia pettäjä ei kanna vastuuta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettujen=petettyjen

Oikoluku..

Vierailija
2/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pettäjä haluaa pitää molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoitaa eropaperit, joka sitä eroa haluaa.

Vierailija
4/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Asianhan voi jättää kokonaan tekemättä.

Eiköhän se pettäjäkin jossakin vaiheessa havaitse, että avioeropaperit olisi kätevää jättää.

Onko sinulla useitakin kokemuksia tällaisista avioliitoista takanasi? Otan osaa.

Vierailija
5/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan laittaisi tikkua ristiin. Pettäjä saisi maksaa elokulut. Muuten ei pääsisi uudelleen naimisiin ja taas pettämään.

Vierailija
6/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan laittaisi tikkua ristiin. Pettäjä saisi maksaa elokulut. Muuten ei pääsisi uudelleen naimisiin ja taas pettämään.

Erokulut

Vierailija
7/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilman avioliittoakin voi pettää.

Vierailija
8/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut päähäsi, että elämä ja ihmiset olisi jotenkin reiluja ja oikeudenmukaisia? Ei ne ole. Jos haluat jotain tehtäväksi, tee se itse. Turha odotella ja vinkua.

Vierailija
9/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei voi.

Vierailija
10/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei voi.

Mitä?

Vierailija
11/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pettäjä haluaisi uusiin naimisiin, se olisi eronnut, eikä pettänyt. Logiikkasi ontuu pahan kerran.

Vierailija
12/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mietin kun ex muutti avoliittoon uuden kanssa, senkus hoitaa ( ei omaisuutta)

Vierailija
13/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omanarvontunto olisi varmaan hakusessa. Itse hakisin eroa mahdollisimman pian, jotta pääsisin eroon huonosta ihmisestä jäsen vaikutuspiiristä.

Vierailija
14/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka haluaa eron niin täyttää ne paperit. Jos ei halua eroa niin miksi ne täyttäisi?

Vierailija
15/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omanarvontunto olisi varmaan hakusessa. Itse hakisin eroa mahdollisimman pian, jotta pääsisin eroon huonosta ihmisestä jäsen vaikutuspiiristä.

Jäsen =ja sen

Vierailija
16/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa ole riskinä molemmilla se, että tuleekin joku perintö/voitto jonka sitten joutuu jakamaan exän kanssa...

Vierailija
17/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei voi.

Mitä?

Olen aviossa ja tästä liitosta ei pääse kuin eroamalla tai kuolemalla.

Vierailija
18/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pettäjä haluaisi uusiin naimisiin, se olisi eronnut, eikä pettänyt. Logiikkasi ontuu pahan kerran.

Ei onnu. Pettäjä testaa ensin uutta naista ja sitten lennosta haluaa eron ja uusiin naimisiin. Näitä on nähty.

Vierailija
19/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais tulla eräällekin kalliiksi eroaminen. Takaisin ei otettu, maksoi kaikki kulut ja paljon ylimääräistä. Sai suvun vihat niskoilleen. Ei etene urallaan.

Vierailija
20/20 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en. Ero maksaa monta sataa ja mulla olisi niille parempaakin käyttöä. Se joka haluaa erota, myös hoitaa kustannukset. Lisäksi vielä ihan vittuuttani en laittaisi nimeä paperiin. Jännitystä elämään muillekin.