Mies josta en ole kuullut/nähnyt yli vuoteen
Laittoi viestiä ja pahoitteli kaikkea p*skaa mitä on mulle tehnyt/sanonut. Mistähän moinen? Olin jo poistanut hänen numeronsa ja unohtanut koko tyypin. Outoa.
Kommentit (10)
Mihin teillä päättyi vuosi sitten se suhde? Jäikö jotain kesken?
Käske kuolla. Tehoaa ja on tottakin vielä.
Salasuhde edes jonkun kanssa piristää kummasti päivää ja arkea. Vai onko miten tosissaan nyt?
Emme ole koskaan harrastaneet seksiä. On ollut luonani yötä ja MINÄ olen ehdottanut seksiä mutta hän ei ole halunnut. Samoissa piireissä liikuttiin aikanaan ja siten tutustuttiin. Ap
Eikö anteeksipyyntö kelpaa? Voihan se olla jossain kuntoutusohjelmassa jossa yksi vaihe on pyytää anteeksi ihmisiltä ketä on loukannut. Esim. AA.
Oli pahoillaan siitä, että on loukannut sinua?
Vierailija kirjoitti:
Eikö anteeksipyyntö kelpaa? Voihan se olla jossain kuntoutusohjelmassa jossa yksi vaihe on pyytää anteeksi ihmisiltä ketä on loukannut. Esim. AA.
Mun vaan on vaikea käsittää miksi pitää alunpitänekään käyttäytyä niin että on jotain anteeksi pyydettävää. Tuskinpa parikymppinen mies AA:ssa on ja lähettää viestin keskellä yötä pyytääkseen anteeksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt, 2-3 v myöhemmin kun on mua loukannut? En ole edes ajatellut koko tyyppiä saati miksi hän ajattelisi minua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, onko vähän myöhäistä:
Haluaa sut kakkosnaiseksi ja pi llua vaiheeksi kun ei muualta irtoa?