Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävä pullamössö anoppi

Vierailija
04.08.2018 |

Anoppini on mielestäni oikea pullamössö. Anoppi saa pienempää palkkaa kuin äitini (äitini Brutto 2100 e) mutta elää leveästi miehensä rahoilla. Lisäksi anoppi pyytää aina muiden ostavan hänelle vaikka mitä, mm. Älypuhelimen kuoret, tabletti, tuliaisia matkoilta yms. Anopilla matala koulutus ja saanut aina töitä suhteilla. Valittaa kuinka raskasta työ on. Silti anoppi arvostelee minua, mm. Että minun ei pidä vielä hankkia lapsia miehen kanssa, vaikka minulla on yliopistokoulutus ja melkein toinen tutkinto myös valmiina ja teen töitä paljon. Olen itse myös säästäväinen ja järkevä toisin kuin anoppi. Anoppi sai 1. Lapsen 21-vuotiaana. Anoppi myös suuttuu helposti, mm. Kerran suuttui kun en suostunut maksamaan jotain juttua hänelle. Miten anopilla on oikeus arvostella ja mm. Sanoa etten saa vielä hankkia lapsia kun kerran käyn koko ajan töissä?

Nainen 27 v.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi vaikuttaa myös vähän itsekeskeiseltä. Mm. Sanoo että mitäpä miehensä ei tekisi hänen puolesta. Lisäksi vaatii aina poikansa kirjoittamaan hotelliin ulkomailla johon menevät aina kerran vuodessa viestin, että haluavat juuri tietyn huoneen yms. Anopin äiti on myös vielä elossa, on vanhainkodissa eikä anoppi ikinä käy häntä katsomassa siellä...

Ap

Vierailija
2/19 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

....vai sellasta...haukotus, takaisin nukkumaan zzzzz.

Vierailija
4/19 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan totta, en keksinyt itse, ei ole siis provo.

Ap

Vierailija
5/19 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän mun puolison exältä ja lasten äidiltä. Jatkuvaa säätämistä ja pieniä pyyntöjä, jotka voisi aivan hyvin tehdä itse. Äärimmäisen rasittavaa joka tapauksessa:

- Voitteko tarkistaa, että siellä synttäreillä tarjolla on jotain laktoositonta? Soititteko ja tarkistitteko? Ai ette? No mun pitää sitten soittaa itse...

- Tarkistatteko, että lapsen repussa on pakattuna se sininen sateenvarjo, eikä punainen?

- (ravintolassa tarjoilijalta): Anteeksi, millaisia oliiveja te käytätte tässä fetasalaatissa? Viitsitkö tarkistaa keittiöstä? Mä en voi sietää niitä xxx-merkkisiä...

Nainen on aina vaiheessa, kun pitäisi lähteä jonnekin. Vaatteiden valinta, ruokalistan selaaminen, kaikki vaatii säätämistä ja arpomista. Ja kaikki "epäonnistuu", kun tulee väärät tavarat mukaan, väärä valinta ruokalistalta, väärä ravintola, jossa "ei oo mulle mitään", huono vaateostos, huonot kengät jalkaan. Ja tätä narinaa saavat muut kuunnella koko ajan.

Vierailija
6/19 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/19 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt, AP, olet niin fiksu, kuin kirjoitat olevasi, niin minua hiukan hämmästyttää, että otat anopin möhellykset noin tosissasi. Anna mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Vierailija
8/19 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppini sai lapsen 19-vuotiaana, mutta niin sai myös minun äitini.

Me 19-vuotiaiden lapset ollaan nyt oltu 21 vuotta yhdessä.

Vierailija
9/19 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tutkintoja saa hankittua tuollaisella kirjoitustaidolla?

Vierailija
10/19 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina täällä tartutaan kirjoitusvirheisiin. Välillä annan anopin kommenttien mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta mieskään ei halua lapsia kanssani ja tuntuu että minun tarpeitani ei huomioida niin paljon suhteessa. Anopin ja miehen mielipiteet ovat aina ainoat oikeat.

Ap

Vierailija
11/19 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin mies kohtelee vaimoaan hyvin. Sekö sinua ärsyttää? Oletko yksinhuoltajan lapsi?

Vierailija
12/19 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on fiksu kun ei lisäänny kestovalittajan kanssa.

Vierailija
13/19 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen yh:n lapsi. Mutta olen saanut töitä hyvin aina, sekä suhteilla että ilman.

Enpä tiedä kohteleeko nykyinen mieheni minua hyvin, tönii minua joskus ja mm. Herättää aamuyöllä vaikka minun ei tarvitsisi vielä herätä. Ei ymmärrä jos sanon että haluan nukkua vielä jos olen esim. Väsynyt.

Ap

Vierailija
14/19 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei jatkoon.

Vierailija
15/19 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen yh:n lapsi. Mutta olen saanut töitä hyvin aina, sekä suhteilla että ilman.

Enpä tiedä kohteleeko nykyinen mieheni minua hyvin, tönii minua joskus ja mm. Herättää aamuyöllä vaikka minun ei tarvitsisi vielä herätä. Ei ymmärrä jos sanon että haluan nukkua vielä jos olen esim. Väsynyt.

Ap

Onko miehesi kun äitinsä?Olisko nyt tarkotus sitten että sä oisit se kiltti pullamössö hälle?Ihanniiku appiukkosi akalleen? Miksi noi ihme herätykset?Jos oot töihin menossa vasta parin tunnin päästä ja saisit nukkua niin miksi herätykset?

Vierailija
16/19 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppini on mielestäni oikea pullamössö. Anoppi saa pienempää palkkaa kuin äitini (äitini Brutto 2100 e) mutta elää leveästi miehensä rahoilla. Lisäksi anoppi pyytää aina muiden ostavan hänelle vaikka mitä, mm. Älypuhelimen kuoret, tabletti, tuliaisia matkoilta yms. Anopilla matala koulutus ja saanut aina töitä suhteilla. Valittaa kuinka raskasta työ on. Silti anoppi arvostelee minua, mm. Että minun ei pidä vielä hankkia lapsia miehen kanssa, vaikka minulla on yliopistokoulutus ja melkein toinen tutkinto myös valmiina ja teen töitä paljon. Olen itse myös säästäväinen ja järkevä toisin kuin anoppi. Anoppi sai 1. Lapsen 21-vuotiaana. Anoppi myös suuttuu helposti, mm. Kerran suuttui kun en suostunut maksamaan jotain juttua hänelle. Miten anopilla on oikeus arvostella ja mm. Sanoa etten saa vielä hankkia lapsia kun kerran käyn koko ajan töissä?

Nainen 27 v.

Minkä ikänen sä oikeesti oot?

Vierailija
17/19 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä kävi ärsyttämään, kun ap:n tekstissä vilisee yhtenään "muun muassa". Ulosannin perusteella et vaikuta kovin fiksulta, enemmänkin sellaiselta vanhemmalta naisihmiseltä, joka velloo siinä millaisia toiset on sekä kauhistelee muiden valintoja ja elämäntapaa.

Vierailija
18/19 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Haluat elää parisuhteessa, jossa mies TÖNII sinua?

Miksi?

Vierailija
19/19 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt, AP, olet niin fiksu, kuin kirjoitat olevasi, niin minua hiukan hämmästyttää, että otat anopin möhellykset noin tosissasi. Anna mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Tuota kutsutaan dissosiaatioksi. Ei, ei ja ei. Tuollainen on ihmisen persoonalle äärimmäisen hajottavaa ja suora lupa toiselle käyttäytyä huonosti. Jollei tilanteeseen pysty vaikuttamaan, niin siitä on oman mielenterveytensä takia pyrittävä pikaisesti poistumaan. Lamaantuminen huonossa tilanteessa (dissosiaatio) on se kaikkein huonoin vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi